اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ارسال265 اثر به سومین جشنواره فصلی رسانه‌ها در یزد

دبیر سومین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد با بیان این که در مجموع 265 اثر به دبیرخانه این دوره جشنواره رسانه‌های استان ارسال شده است، گفت:‌ از این تعداد 29 اثر در دو بخش اصلی و ویژه برتر شده و در مراسم اختتامیه تجلیل خواهند شد.

ارسال265 اثر به سومین جشنواره فصلی رسانه‌ها در یزد

امین سامعی، دبیر سومین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد:‌ در مجموع ۲۶۵ اثر به دبیرخانه این دوره جشنواره رسانه‌های استان یزد ارسال شده که از این تعداد ۱۴۴ اثر در بخش اصلی و ۱۲۱ اثر در بخش ویژه پذیرفته شدند.

وی افزود: پوستر این دوره جشنواره طی مراسمی با حضور معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در سال گذشته رونمایی شد و طبق اعلام قبلی آثاری پذیرفته شدند که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا فروردین امسال تهیه و در رسانه‌های رسمی منتشر شدند.

سامعی گفت:‌ سومین دوره جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد در دو بخش اصلی و ویژه برگزار شده که بخش اصلی شامل سرمقاله و یادداشت،‌ عکس،‌ گزارش تحلیلی،‌گفت‌و‌گو و اینفوگرافی است و در بخش ویژه نیز سه موضوع ازدواج آسان و فرزند آوری،‌ گردشگری و سفر به شهر جهانی، تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین مد نظر تولید کنندگان قرار گرفته است.

وی بیان کرد:‌ بعد از داوری تمام آثار رسیده ۲۹ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند که از این تعداد ۱۷ نفر در بخش اصلی و ۱۲ نفر در بخش ویژه برگزیده شدند.

دبیر این دوره جشنواره رسانه‌های استان یزد خاطرنشان کرد: مسعود طوفان، حمیدرضا عمادی، امیرترقی نژاد و مهرداد جباری آثار رسیده به این دوره رویداد رسانه‌ای استان یزد را قضاوت کردند.

وی در پایان با بیان این که اختتامیه این دوره جشنواره رسانه‌ای استان یزد عصر فردا با حضور «فرشاد مهدی پور» معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اداره کل ارشاد یزد برگزار می‌شود.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول