اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تولید روزانه 4 هزار قالب یخ در ایلام جهت اربعین

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در بازدید از کارخانه یخ شهر ایلام گفت: جهت ایام اربعین روزانه 4 هزار قالب یخ تولید می‌شود.

تولید روزانه 4 هزار قالب یخ در ایلام جهت اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در بازدید از۲ کارخانه یخ و سردخانه شهر ایلام گفت: در ایام اربعین از سرد‌خانه کوهستان برای دپو یخ و آب معدنی به منظور خدمات‌رسانی به زوار آقا اباعبدالله الحسین ( ع ) استفاده می‌شود.

وی افزود: در هر کارخانه یخ شهر ایلام روزانه ۲ هزار قالب و در مجموع در ۲ کارخانه ۴ هزار قالب یخ تولید و ذخیرسازی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در این بازدید به متولیان این کارخانه‌ها بر رعایت موارد بهداشتی و نظارت مستمر معاونت غذا و دارو استان تاکید کرد.

محمد زارع نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ( ره )نیز در جریان این بازدید اعلام کرد: از طرف این ستاد برای اربعین پیش رو و در راستای خدمات‌رسانی به زوار، علاوه بر۵۰ تن برنج، ۲۰۰ هزار کنسرو، ۲ نانوایی سیار، ۲ دستگاه یخ‌ساز و ۲ دستگاه لیفتراک برقی به‌زودی وارد استان می شود و از امروز ۲۴ تیرماه ذخیرسازی یخ در این سردخانه‌ها آغاز می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول