اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اعلام فراخوان بیست‌وپنجمین کنگره «شعر دفاع مقدس و مقاومت» در قم

معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از برگزاری بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت به صورت جشنواره استانی در قم خبر داد.

اعلام فراخوان بیست‌وپنجمین کنگره «شعر دفاع مقدس و مقاومت» در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، وحید رسولی معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور به صورت جشنواره استانی در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های عمومی جشنواره عنوان کرد: دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین و جنگ نرم مشتمل بر مصادیق پرچم، ایمان و امید، ایران قوی، هویت ملی، محرومیت‌زدایی، حرکت‌های جهادی و...، شعر دفاع مقدس و شهدای روحانی، دانش آموز و دانشجو، کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و سرود و ترانه و طنز و نقش زنان در دفاع مقدس، بخش‌های عمومی جشنواره بیست و پنجم را تشکیل می‌دهد.

معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم  با بیان اینکه شعر و ترانه با موضوع شهدای استان عنوان بخش ویژه جشنواره است، تصریح کرد: پایان شهریور ۱۴۰۲ آخرین مهلت ارسال آثار اعلام شده و علاقمندان می‌توانند اشعار خود را به صورت ارسال فایل word از طریق رایانامه به نشانی kongeresherdefa۲۳qom@gmail.com یا از طریق پیام رسان ایتا به شماره  ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ ارسال کنند.

رسولی تصریح کرد: همچنین شماره ۰۲۵۳۳۵۵۴۲۱۱ دبیرخانه استانی واقع در میدان مفید، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم جهت کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم یادآور شد: جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، اداره کل کتابخانه‌های عمومی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و صداوسیمای مرکز قم برگزار می‌شود.

پایان پیام/78033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول