اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ملی‌پوش بدمینتون اصفهان در آستانه تکرار یک اتفاق تلخ

بانوی بدمینتون‌باز اصفهانی از تصمیم ستاد عالی بازی‌های آسیایی برای عدم اعزام وی به بازی‌های آسیایی خبر داد.

ملی‌پوش بدمینتون اصفهان در آستانه تکرار یک اتفاق تلخ

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان برای اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار و یگانه کرمانی از اصفهان قهرمان این رقابت‌ها شد.

براساس اعلام فدراسیون بدمینتون قرار بود، کرمانی به عنوان سهمیه بانوان در مسابقات آسیایی هانگژو حضور پیدا کند اما در اتفاقی عجیب مشخص شده که حضور وی در این رقابت‌ها منتفی شد.

یگانه کرمانی ملی‌پوش بدمینتون اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در این خصوص اظهار داشت: بعد از برگزاری مسابقه انتخابی قرار بود یک ورزشکار آقا و یک خانم به مسابقات آسیایی اعزام شوند اما چند روز بعد مشخص شد که از آقایان اعزامی به مسابقات آسیایی صورت نخواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: سپس این ورزشکار با حمایت نهادهای مربوطه استان کرمانشاه درخواست اعزام به مسابقات آسیایی را داشت؛ چند روز پیش گفته شد، وضعیت اعزام ورزشکار خانم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

کرمانی خاطرنشان کرد: امروز به من اعلام شد که طبق تصمیم‌گیری در آخرین جلسه، ورزشکار خانم به این مسابقات اعزام نمی‌شود؛ رشته بدمینتون انفرادی است و اعزام دو ورزشکار به همراه یک مربی به مسابقات سخت نیست.

ملی‌پوش بدمینتون اصفهان با بیان این‌که حضور در المپیک آسیایی یک رویداد مهم برای ورزشکار است، گفت: در بازی‌های آسیایی دوره گذشته قرار بود ۲ نفر به مسابقات اعزام شوند اما در نهایت یک نفر اعزام شد و من هنگامی که جوان بودم اما در رده بزرگسالان شرکت کرده و دوم شده بودم، از حضور در این رقابت‌ها محروم شدم، تکرار این اتفاق برای من خیلی دردناک خواهد بود و هیچ انگیزه و دلگرمی باقی نخواهد ماند.

وی عنوان کرد: برای کسب آمادگی بیشتر و عملکرد بهتر در این رقابت‌ها قصد دارم در چند مسابقه بین‌المللی با هزینه شخصی حضور پیدا کنم؛ هدف من حضور در المپیک است و بازی‌های آسیایی می‌تواند بسیار مفید باشد تا برای کسب سهمیه المپیک تجربه خوبی کسب کنم‌.

کرمانی  گفت: از استانداری اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، هیأت بدمینتون استان اصفهان و سایر نهاد‌های مربوطه درخواست می‌کنم برای حفظ سهمیه بازی‌های آسیایی تلاش کنند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول