اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

معاون وزیر صمت: باید به سمت اقتصاد رقابتی حرکت کنیم

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رویکرد وزارت صمت را حرکت به سمت اقتصاد رقابتی عنوان کرد و گفت: در این رابطه برنامه‌های مختلفی اتخاذ شده است.

معاون وزیر صمت: باید به سمت اقتصاد رقابتی حرکت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدمهدی برادران بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران صمت آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش پررنگ آذربایجان‌شرقی در حوزه‌های اقتصادی اظهار داشت: با توجه به رویکرد دولت در خصوص مبادلات تجاری با کشورهای همسایه و عضویت در پیمان‌های مختلف و عضویت در پیمان شانگهای انتظار داریم آذربایجان‌شرقی به عنوان استانی پیشتاز در بخش‌های مختلف، نقش ملی خود را در حوزه های اقتصادی نیز ایفا کند.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که در حوزه‌های صنعت و معدن وجود دارد با چالش‌های مختلفی مواجه هستیم و در این زمینه نیز انتظارات عمومی بالاست.

وی ادامه داد: امیدواریم با بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی بتوانیم شعار سال را به نحو احسن محقق کنیم.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت رویکرد وزارت صمت را حرکت به سمت اقتصاد رقابتی عنوان کرد و گفت: در این رابطه برنامه‌های مختلفی اتخاذ شده است.

برادران افزود: با کمک تشکل‌های بخش خصوصی موارد مختلف در بخش‌های صنعت و معدن و تجارت شناسایی و در قالب لیست به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است تا این موارد به صورت عملیاتی دنبال شود.

وی تاکید کرد: باید به سمت اقتصاد رقابتی حرکت کنیم و بستر را برای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان تسهیل کنیم.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به کارنامه درخشان محمدجعفر عظمایی یادآور شد: عظمائی،  یک سرمایه بزرگ با عنوان خوشنامی و پشتوانه و حمایت مردم را دارد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول