اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سرنوشت ورزشگاه پنج مهر آبادان پس از ۴۰ سال چه خواهد شد؟

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت : ورزشگاه بزرگ ۵ مهر آبادان پس از ۴۰ سال وقفه در عملیات اجرایی آن با پیگیری‌های انجام شده و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان بهسازی و مرمت کلی خواهد شد.

سرنوشت ورزشگاه پنج مهر آبادان پس از ۴۰ سال چه خواهد شد؟

سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه ورزشگاه بزرگ ۱۵ هزار نفری پنج مهر یکی از پتانسیل‌های مغفول شهر آبادان است، اظهار کرد : پس از پیگیری‌های مکرر اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در راستای بهسازی و مرمت کلی این ورزشگاه و استانداردسازی آن تخصیص یافته است.

وی با عنوان اینکه عملیات اجرایی ساخت ورزشگاه از سال ۱۳۶۷ آغاز شد اما به دلایل فنی روند آن متوقف گردید، افزود: باید مسئولان وقت اجرای این پروژه پرسید که بر چه اساس مهندسی سازه این ورزشگاه احداث و نیمه کاره آن را رها کردند تا به قدیمی‌ترین پروژه نیمه کاره کشور بدل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان ادامه داد: جوانان ورزشکار آبادانی اکنون با کمبود فضای ورزشی مواجه هستند و این مشکل باید هرچه سریعتر حل و فصل شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از این مجموعه اظهار کرد: مرمت کلی این ورزشگاه باید بر اساس استاندارد‌های ملی صورت گیرد تا این مجموعه پتانسیل میزبانی رقابت‌های ملی را نیز پیدا کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول