اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجتماع بانوان فاطمی و زینبی در هرمز

به مناسبت هفته عفاف و حجاب اجتماع بانوان فاطمی و زینبی در هرمز برگزار شد.

اجتماع بانوان فاطمی و زینبی در هرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرمانده سپاه سید الشهداء هرمز گفت: نقش عفاف و حجاب در سلامت جامعه بسیار تاثیر دارد و مهم‌ترین مسئله در کاهش آسیب‌های اجتماعی موضوع رعایت عفاف و حجاب است.

سرگرد پاسدار حجت الله سالاری با اشاره به اهمیت این مسئله در جامعه اسلامی اظهار کرد: امروز مهم‌ترین مسائل بوجود آمده از موضوع آسیب‌های اجتماعی مسأله عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی است و نقش حجاب و عفاف در سلامت جامعه و خانواده بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی به نقش زن مسلمان در مکتب مترقی اسلام و جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: موضوع حجاب و عفاف بیانگر پذیرفتن نقش زن در جامعه اسلامی است و زن مهم‌ترین نقش تربیتی را در جامعه اسلامی و خانواده دارد که موضوع حجاب و عفاف تاثیر مستقیم در کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

فرمانده سپاه سید الشهداء هرمز، هدف از برگزاری این همایش را نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج زندگی عفیفانه در جامعه و مقابله با هجمه های دشمن عنوان کرد.

سرگرد سالاری، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را جز ضرورت های جامعه دانست و افزود: به واسطه عفاف و حجاب می توان دیوار ایمن برای حفظ نسل جدید ایجاد و از توطئه افکنی دشمنان جلوگیری کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حجاب تامین کننده آزادی است و بی حجابی امنیت خانواده ها را به خطر می اندازد، خاطر نشان کرد: یکی از نقاط قوت زنان مسلمان حجاب‌شان است که باید در حفظ آن بکوشند.

فرمانده سپاه سید الشهداء هرمز عنوان کرد: تهاجم فرهنگی و تغییر باور و فرهنگ ایرانی و اسلامی امروز هدف اصلی دشمنان علیه نظام است.

سالاری، کشف حجاب را نماد دین ستیزی دانست و عنوان کرد: دشمنان بنیان خانواده به ویژه زنان به عنوان رُکن مهم در خانواده ها را هدف قرار می‌دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول