اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) از اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) خانم تاجی گفت: بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه عفاف و حجاب، بیان کرد: ۲۱ تیرماه که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده، یادآور دلبستگی زن ایرانی مسلمان به آموزه‌های دینی و حفظ بنیان مستحکم خانواده است.

وی افزود: با توجه به راه‌اندازی قرارگاه عفاف و حجاب، برنامه‌های متنوع فرهنگی، بصیرتی همزمان با هفته عفاف و حجاب در نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

تاجی اظهار داشت: اجتماع بزرگ خانوادگی با عنوان«مدافعان حریم خانواده»، مسابقات کتابخوانی، نقاشی، نمایشگاه‌های حجاب و عفاف، دیدار دختران نوجوان و جوان با مادران شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم، پیاده‌روی‌های عمومی و مسابقات ورزشی، استفاده از مشاوران توانمند در موضوع عفاف و حجاب و مقابله با مدگرایی و همچنین ترویج ازدواج آسان، برگزاری اردوهای زیارتی، برپایی غرفه‌های نمایشگاهی با عنوان«یک حس خوب»، تولید محتوا در فضای مجازی و همچنین تولید محصولات چندرسانه‌ای با محوریت عفاف و حجاب بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب است.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌های رادیو تلویزیونی با موضوع زیست عفیفانه، کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده، تجلیل از دختران نمونه و کودکان محجبه در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، مطالبه‌گری از مسئولان دستگاه‌های دولتی در خصوص اجرای قانون عفاف و حجاب، تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز و اعزام دختران بسیجی به منظور صعود به قله‌های مرتفع ایران با همکاری تربیت بدنی بسیج از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در استان است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول