اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وزیر جهادکشاورزی: با رانت و فساد در بخش کشاورزی مبارزه می‌کنیم

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه با رانت و فساد در بخش کشاورزی مبارزه می‌کنیم، گفت: استان‌های شمالی می‌توانند تامین‌کننده نهاده دامی باشند‌ و استاندار مازندران سرمایه‌گذاران را برای واردات نهاده‌ها معرفی کند و ما کالای آنها را به فروش می‌رسانیم.

وزیر جهادکشاورزی: با رانت و فساد در بخش کشاورزی مبارزه می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی بعدازظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی بخش کشاورزی مازندران اظهار کرد: اعتقاد بنده به عنوان خدمتگزار شما این است موانع و محدودیت‌ها را برداریم و همراه شما باشیم و از تولید و تولیدکننده داخل حمایت کنیم.

وی گفت: هدف این است خدمتگزاری کنیم و با رویکرد موجود به هیچ جایی نمی‌توان رسید و باید با همدلی کار کنیم دوست نداریم به‌جای تشکل‌ها تصمیم بگیریم و وظیفه سیاست‌گذاری، حمایت و نظارت بر اجرای قوانین است.

نیکبخت ادامه داد: تا زمانیکه فرصت کار کردن در وزارت جهاد کشاورزی دارم از نقطه نظرات شما استفاده می‌کنم و دسترسی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را به خودم تسهیل خواهم کرد.

وزیر جهادکشاورزی گفت: بخش عمده‌ای از نیاز کشور را استان‌های شمالی تامین می‌کند، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در تصمیم‌سازی‌ها به ما کمک کنند و نظرات خود را اعلام کنند.

وزیر جهادکشاورزی بیان کرد: برای اینکه راهبردی جدید پیش بگیریم ضرورت دارد کمیته‌ای شکل گیرد و هر وظیفه ای که فعالان اقتصادی و تشکل‌ها می‌توانند انجام دهند اعلام کنند.

وی اظهار کرد: با تمام محدودیت‌ها و اعتبارات مالی که وجود دارد تفاهم‌نامه‌ای که از سوی وزیر جهادکشاورزی وقت با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص اجرای طرح جامع آب و خاک امضا شد قرار شد در اسرع وقت این تفاهم نامه به قرارداد تبدیل شود.

نیکبخت با بیان اینکه با رانت و فساد در بخش کشاورزی مبارزه می‌کنیم، گفت: استان‌های شمالی می‌توانند تامین‌کننده نهاده دامی باشند‌ و استاندار مازندران سرمایه‌گذاران را برای واردات نهاده‌ها معرفی کند و ما کالای آنها را به فروش می‌رسانیم.

وی تصریح کرد: توسعه کشت گلخانه‌ها را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد و از لحاظ فنی در حوزه سازه‌های گلخانه‌ای نیز نظارت‌ها و پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: راهبرد جهادکشاورزی برای تامین و تنظیم بازار بر پایه تولید نهاده شده است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول