اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری شرور سابقه‌دار و همدستانش در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار سمنانی و همدستانش که مخل نظم عمومی شده بودند، خبر داد.

دستگیری شرور سابقه‌دار و همدستانش در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسدالله ناکینی، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد درگیری در بیمارستان کوثر سمنان که منجر به برهم خوردن نظم عمومی آنجا و ایجاد رعب و وحشت برای مردم شده بود، بلافاصله ۲ اکیپ گشت انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: وقتی مأموران در صحنه حاضر شدند، مشاهده کردند اراذل با کارکنان حراست بیمارستان درگیر شده و نظم عمومی آنجا را به هم ریخته بودند، سرکرده این اراذل با دیدن مأموران، وقیحانه به سمت آنها حمله کرده و سنگ پرتاب کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان اضافه کرد: این فرد شرور پس از حمله به مأموران قصد فرار را داشت که طی تعقیب و گریز پلیس و شلیک هوایی مأمور تسلیم و دستگیر شد.

ناکینی اظهار کرد: با بررسی به عمل آمده مشخص شد این فرد شرور و همدستانش چند روز قبل در یکی از مناطق پایین شهر نیز درگیری داشتند که در آن درگیری یکی از دوستانش با چاقو دچار جراحت شده و به بیمارستان منتقل شد، این شرور و همدستانش برای ملاقات وی مجدد به بیمارستان مراجعه کرده بودند که در آنجا با کارکنان حراست درگیر شدند.

ناکینی از سابقه‌دار بودن این شرور و مثبت بودن تست الکل وی هنگام دستگیری خبر داد و افزود: پرونده اولیه برای این اراذل و اوباش تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر اراذلی که در جنوب شهر با این افراد شرور درگیر شده بودند، ادامه دارد، خاطرنشان کرد: برخورد با اراذلی که بخواهند مخل نظم عمومی باشند بی‌شک پشیمان‌کننده و عبرت‌آموز خواهد بود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول