اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کردستان می‌تواند جلودار قافله پیشرفت کشور باشد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: استان کردستان می‌توانیم جلودار قافله پیشرفت کشور باشیم و از این بابت هیچ مشکل و محدودیتی نداریم.

کردستان می‌تواند جلودار قافله پیشرفت کشور باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ظهر امروز در جشنواره تجلیل از جوانان برتر که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: منکر مسائل و مشکلات کشور نیستیم اما در مقابل، پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف کسب شده است.

وی با بیان اینکه کسانی که خواهان پیشرفت کشور هستند باید ملزومات و امکانات آن را فراهم کنند، افزود: همه ما دوست داریم که کشور پیشرفته داشته باشیم و باید در این راستا تلاش کنیم‌.

 رمضانی ادامه داد: ورزشکارانی  که خواهان مدال رنگین و قهرمانی است باید مسیر سخت پیشرفت را برای خود هموار کند لذا جوانان از انرژی و استعدادهای خود  برای پیشرفت کشور و خودشان استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اذعان کرد: در استان کردستان می‌توانیم جلودار قافله پیشرفت کشور باشیم و از این بابت هیچ مشکل و محدودیت نداریم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان با استعداد زیادی در این استان هستند که می توانند با راهکارهای ویژه و با همفکری برای توسعه کشور گام بردارند‌

وی به لزوم توجه به موضوعات مربوط به جوانان تاکید کرد و گفت:  به عنوان فردی از جامعه می توان از مشکلات جوانان گره‌گشایی کنیم.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این مراسم در تشریح جزئیات این مراسم، اظهار داشت: این جشنواره با اعلام وزارت ورزش و جوانان و  ارائه شیوه نامه انتخابی این جوانان به استانها ارسال  شد و اقدامات آنان توسط معاونت فرهنگی جوانان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه جوانان برتر در هر استان در ۱۲ محور معرفی خواهند شد، افزود: معاونت جوانان ورزش و جوانان استان کردستان با برگزاری نشست‌های متعدد و داوری های تخصصی با حوزه‌های مختلف و امتیاز بندی های لازم، جوانان نمونه استان را معرفی کرده‌اند.

غلام‌ویسی در ادامه با بیان اینکه جوانان کردستانی نمونه موفق یک جوان ایرانی است، اذعان کرد: جوانان استان کردستان با غیرت و پیشرفت توانسته‌اند بر قله‌های افتخار ایران بایستند.

وی تاکید کرد: جوانان ایرانی با غیرت و توانایی‌های که دارند می‌توانند مسیر توسعه و رشد را هموار و فراهم کنند.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول