اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بسته حوادث| از دستگیری سارقان منزل شهروندان هرمزگانی در داراب تا بازداشت اخاذ مامورنما در شیراز

فرمانده انتظامی داراب گفت: با دستگیری سارقان منزل شهروندان بندرعباسی در این شهرستان، 10 میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.

بسته حوادث| از دستگیری سارقان منزل شهروندان هرمزگانی در داراب تا بازداشت  اخاذ مامورنما در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، سرهنگ علیرضا نوشاد با اعلام این خبر بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقین به سمت استان فارس، دستگیری متهمین در دستور کار مامورین این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی داراب با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که سارقین با یک سواری برلیانس در حوزه استحفاظی این شهرستان در حال تردد می‌باشند. 

فرمانده انتظامی داراب  ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی متهمان، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودرو آنان را توقیف و هر 5 سرنشین آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو متهمان حدود 430 گرم طلاجات مسروقه که به صورت کاملا حرفه‌ای در هواکش جاسازی کرده بودند کشف شد، گفت: 2 دستگاه بی‌سیم دستی و چند قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش طلاهای مسروقه حدود 10 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: سارقان حرفه‌ای پس از اعتراف به 5 فقره سرقت منزل تاکنون در شهر بندرعباس، برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دستبند پلیس بر دستان اخاذ مامورنما با 5 میلیارد کلاهبرداری در شیراز 

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری فرد مامورنمایی که بیش از 5 میلیارد ریال از شهروندان اخاذی کرده بود، خبر داد. 

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و اعلام کرد که فردی خود را مأمور پلیس مواد مخدر  معرفی و مبلغی وجه نقد را از من اخاذی و متواری شد که بررسی موضوع در دستور پلیس قرار  گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران کلانتری 34 جام جم با انجام اقدامات پلیسی، فرد اخاذ در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از خودرو وی 54 عدد انواع کارت عابر بانک متعلق به شهروندان، 2 دستگاه موبایل، 3 عدد کلاه به رنگ‌های مختلف، مبلغی وجه نقد، مقداری چسب و پلاک جعلی کشف شد. 

فرمانده انتظامی شیراز گفت: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که در پوشش مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری دوستانم، حدود 5 میلیارد ریال از 53 نفر اخاذی کرده‌ایم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهم ادامه دارد، اظهار داشت: اگر از شهروندان سرقت مشابهی صورت گرفته شده است جهت پیگیری به پلیس آگاهی جنوب واقع در بلوار رازی مراجعه و نسبت به شناسایی کارت بانک مسروقه خود اقدام کنند.

پلمب 77 واحد صنفی متخلف در شیراز 

جانشین فرمانده انتظامی استان از پلمب 77 واحد صنفی متخلف در شهرستان شیراز خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده اظهار داشت: طرح برخورد با واحدهای صنفی متخلف توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و بازرسان اتحادیه های مربوطه طی 48 ساعت به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: در این راستا، تعداد 77 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات پلمب شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با تأکید بر استمرار اجرای این طرح های انتظامی در برخورد با صنوف متخلف، گفت: شهروندان در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول