اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ساماندهی تعاونی‌های مرزنشینان هرمزگان آغاز شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از آغاز ساماندهی تعاونی‌های مرزنشینان در این استان خبرداد.

ساماندهی تعاونی‌های مرزنشینان هرمزگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عادل شهرزاد معاون اقتصادی استانداری هرمزگان صبح امروز در این باره افزود: سعی داریم در هر شهرستان ساحلی هرمزگان، یک تا ۲ تعاونی مرزنشینان را فعال کنیم و بخشی از معیشت مردم را از این طریق تقویت کنیم.

وی بیان کرد: این تعاونی‌های مرزنشین در واقع از سال‌های گذشته با مسائل و مشکلات خاصی در زمینه بانکی، مالیاتی و همچنین بهم ریختگی آماری در تعداد اعضا مواجه بوده‌اند که در واقع بدنبال این هستیم در قالب طرح ساماندهی و براساس چارچوب‌ها و ضوابط قانونی، این مشکلات را حل و فصل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار کرد: در این راستا برای راه‌اندازی تعاونی‌های مرزنشین در استان، نشست‌های مقدماتی را آغاز کرده‌ایم و با اعضای هیات مدیره البته تعاونی‌هایی که هنوز اعضای آن باقی مانده است، نیز مذاکراتی انجام است تا بتوانیم ساماندهی اعضای تعاونی را به یک عدد قطعی و واقعی برسانیم.

وی گفت: از همه مهم‌تر در بحث تعاونی‌های مرزنشین، مجوزهایی مورد نیاز تعاونی‌ها است که بتوانند فعالیت کنند و یک بهره اقتصادی را به جامعه محلی بدهند که این مجوزها را نیز به آن‌ها خواهیم داد.

شهرزاد تصریح کرد: در واقع یکی از فرصت‌های ارزشمندی که به نظر می‌رسد استان هرمزگان می‌تواند در بحث تقویت معیشت مرزنشینان که سال‌ها بر زمین مانده، استفاده کند را از این طریق حل کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول