اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

چگونه مصرف سوخت در هرمزگان روزی 1.3 میلیون لیتر کاهش یافته؟

دادستان مرکز هرمزگان گفت: شاهد کاهش 1.3 میلیون لیتری مصرف سوخت در هرمزگان با الزام به سوخت گیری با کارت سوخت شخصی هستیم که اتفاق بزرگی به شمار می‌رود.

چگونه مصرف سوخت در هرمزگان روزی 1.3 میلیون لیتر کاهش یافته؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا احمدی منش دادستان مرکز هرمزگان صبح امروز در گفت‌و‌گویی رسانه ای اظهار داشت: در مورد جایگاه‌های سوخت تصمیمی ملی اتخاذ شده است و این کار برای جلوگیری از تبدیل ایران به واردکننده سوخت از صادرکننده سوخت است.

وی افزود: در همین یک ماه اخیر روزانه 1.3 میلیون لیتر مصرف بنزین در استان کاهش یافته است و این یعنی این که سوخت گیری با کارت شخصی جلوی سو استفاده بسیاری را گرفته است.

به گفته احمدی منش، خلأهای دیگری هم داریم که باید آنها را نیز پیگیری و به نتیجه برسانیم تا مصرف سوخت در هرمزگان هر چه بیشتر منطقی شود.

ورود پلیس اقتصادی به مشکلات نازل‌ها

دادستان بندرعباس اضافه کرد: قبول داریم که اجرای این طرح سبب صف های طولانی نیز شده است که البته همه مربوط به اجرای طرح نیست و بسیاری نازل ها و کیت و صفحه مانیتورشان مشکل داشته است و به پلیس اقتصادی سپرده ایم که واقعی بودن این مشکلات را بررسی و شرکت پخش نیز اقدام به رفع این مشکلات کند.

احمدی منش همچنینی بیان داشت: در جلسه با استاندار نیز تصمیماتی داشتیم که قرار شد تا ظرف فردا ابلاغ می شود. چند جایگاه ویژه را تعریف می کنیم که تمام سکوها دارای کارت آزاد باشند تا شاهد رفع مشکل مردم باشیم و زمان سوخت گیری با کارت آزاد را نیز در برخی جایگاهها افزایش خواهیم داد.

وی گفت: قاچاق سوخت اگر خوب مدیریت شود بدون شک مشکلات بعدی برای مردم نخواهیم داشت و از مردم عزیزمان نیز می خواهیم که سعه صدر داشته باشند.

به گزارش فارس، 166 جایگاه و بیش یک هزار نازل در استان هرمزگان وجود دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول