اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برخورد با ۳۰ شبکه مجازی هنجارشکن در مازندران

دادستان مرکز مازندران گفت: در ماه‌های اخیر به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان مازندران بیش‌از ۳۰ شبکه مجازی که تولیدات علیه خانواده و هدف‌شان تزلزل بنیاد خانواده و ترویج اباحه‌گری، طلاق، پرورش زندگی با حیوانات موذی و نظایر آن با این‌ها مقابله شد.

برخورد با ۳۰ شبکه مجازی هنجارشکن در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد کریمی دادستان مرکز مازندران چهارشنبه‌شب در گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار کرد: به‌غیر ضرورت‌های فردی و اعتقادی مردم، ما در حوزه اجتماعی و فرهنگی و اخیراً هم در حوادثی که در پاییز سال گذشته شاهد بودیم وارد فاز سیاسی هم شد یعنی مسئله کشف حجاب و بی‌توجهی به این فرهنگ، مقوله امنیتی پیدا کرد، خب این اهمیت این موضوع را دوچندان کرد.

وی افزود: در واقع دشمن با هدف قرار دادن کوچک‌ترین نهاد اجتماعی که همان خانواده است، به‌دنبال براندازی نظام برآمد که البته موفق نشد.

دادستان مرکز مازندران در ادامه به واقعه تاریخی خروج مسلمانان از آندلس پس از ۸۰۰ سال به دلیل ترویج فحشا و بی بندوباری اشاره کرد و گفت: ما هم در حوزه فرهنگی اجتماعی و مخصوصاً سیاسی این اهمیت را احساس می‌کنیم و حتماً باید صیانت بشود، امروز این مسئله یک مسئله اعتقادی و فردی نیست، وقتی‌که دشمن خانواده‌های ما را هدف قرار داد تا بتوانند به هدف بالاتر خودش که ساقط کردن نظام است برسد بر همه ما لازم و واجب است که از این فرهنگ حفاظت بکنیم و افرادی که کوتاهی می‌کنند باید پاسخ‌گو باشند.

کریمی تصریح کرد: این درست نیست که امروز بعد از ۴۰ سال انقلاب اسلامی ما شاهد این گزارش باشیم که برخی از دستگاه‌ها این دغدغه را ندارند؛ ما ظرفیت قانونی لازم را در مقابله با ترک فعل مسؤولان داریم که همان ماده ۵۷۶ که در آنجا قانونگذار به انفصال اشاره می‌کند. کسی که بیاید جلوی اجرای قوانین مملکتی را بگیرد، سهل‌انگاری داشته باشد، تذکر لازم داده می‌شود و در ادامه با تشکیل پرونده قضایی منتهی به مجازات خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در یک جنگ نرم به سر می‌بریم و ابزاری هم که در مقابله با این جنگ باید به کار ببریم باید نرم و هنرمندانه باشد؛ ابزار سخت جایی لازم است ولی در انتهای کار اگر ما درست ابزارهای هنرمندانه را بکار نبریم در واقع در زمین دشمن بازی می‌کنیم، این مقابله هوشمند هم برمی‌گردد به آن آمر و ناهی از منکری که در کف خیابان وظیفه‌اش را انجام می‌دهد باید ببیند از چه روشی استفاده می‌کند و هم نسبت‌ به ضابطین ما که باید درست شناسایی کنند این افراد با چه انگیزه‌ای دارند این کارها را انجام می‌دهند و متناسب با آن انگیزه‌ای که طرف مقابل دارد بایستی نسخه لازم پیچیده شود.

دادستان مرکز مازندران گفت: در همین ماه‌های اخیر به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان مازندران بیش‌از ۳۰ شبکه مجازی که تولیدات علیه خانواده و هدف‌شان تزلزل بنیاد خانواده و ترویج اباحه‌گری، طلاق، پرورش زندگی با حیوانات موذی و نظایر آن با این‌ها مقابله شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول