اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آبرسانی به یکصد روستا در همدان

فرماندار همدان گفت: در شهرستان همدان کار آبرسانی در یکصد روستا در دست انجام است.

آبرسانی به یکصد روستا در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز فرماندار شهرستان همدان در ادامه پیگیری مسایل و مشکلات روستاها به ویژه روستاهای در معرض تنش آبی با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار شراء و مدیر آبفای شهرستان از پنج روستای گنبدچای، دیزج، هیزج، احمدآباد و جیحون آباد بازدید کرد.

در ادامه این بازدیدها جلسه‌ای به ریاست فرماندار با حضور امام جمعه قهاوند و تنی چند از مدیران و بخش شراء در بخشداری برگزار شد.

فرماندار همدان در این نشست ضمن تبیین شعار ایران قوی و دولت مردمی یادآور شد: طی ۲۰ ماه که از فعالیت دولت می‌گذرد چندین بار شاهد تایید برنامه‌های دولت توسط رهبری و عصبانیت، کارشکنی و سیاه‌نمایی دشمن بودیم که نشاندهنده حرکت درست دولت در جهت مخالف کسانی است که چشم دیدن پیشرفت جمهوری اسلامی و خدمت به مردم را ندارند.

وی با اشاره به مشی سیاسی دولت در توجه به مردم گفت: دولت کار خود را در شرایطی آغاز کرد که با تورم ۵۹ درصدی مواجه بودیم اما با همراهی مردم و بهره‌گیری از ظرفیت‌ داخلی و خارجی اقدامات اثرگذاری در جهت بهبود وضعیت اقتصادی برداشته شده و همچنان ادامه دارد.

مخفی افزود: با پیگیری استاندار در سفر ریاست جمهوری به استان ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح های نیمه‌تمام و در دست اجرای همدان اختصاص یافت که در مقایسه با برخی از استان‌ها و اعتبارات اختصاص یافته بسیار اثرگذار و محرک پروژه‌ها شده است.

فرماندار همدان با بیان اینکه مشکل کم‌آبی، کاهش منابع آبی و نزولات واقعیت پیش روی ماست افزود: در شهرستان همدان یکصد داریم که آبرسانی به آنها در اولویت‌ است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم روستائیان و کشاورزان با رعایت الگوی کشت، سیستم‌ نوین آبیاری و عدم برداشت بی‌رویه در این شرایط نیز همراهی داشته باشند تاکید کرد: آب شرب روستا با سختی و هزینه بالا تهیه، تامین و‌ توزیع می‌شود و درست نیست برای احشام و آبیاری باغچه در روستاها از این آب استفاده شود.

مخفی در پایان اظهار امیدواری کرد با اعتبارات در حال پیگیری برای اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی و همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مشکلات در کمترین زمان رفع شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول