اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

هشدار؛ صداهای ناهنجار خودرو شما را روانه پارکینگ می‌کند

رییس پلیس راهور استان البرز از برخورد قاطع و قانونی پلیس با رانندگانی که خودروهای آنها تولید صدای ناهنجار دارند خبرداد.

هشدار؛ صداهای ناهنجار خودرو شما را روانه پارکینگ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ حمداله رحمتی پور، رییس پلیس راهور استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: برخورد با رانندگان متخلفی که اقدام به برهم زدن نظم و انضباط ترافیک و سلب آسایش عمومی شهروندان می‌کنند، در دستورکار قرار دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات تنبیهی به طور جدی و بدون اغماض صورت می‌گیرد، اضافه کرد: تولید صدای ناهنجار از سامانه‌های صوتی و یا اگزوز وسیله نقلیه تخلف بوده که علاوه بر اعمال قانون، خودرو برابر دستور مقام محترم قضایی در پارکینگ توقیف خواهد شد.

رحمتی پور خاطر نشان کرد: ترخیص خودرو منوط به بازگشت به حالت استاندارد بوده و راننده می بایست تغییرات لحاظ شده از هر حیث، اعم از نصب سامانه‌های صوتی و اگزوزهای غیرمتعارف و یا هر عاملی که باعث تولید صدای ناهنجار شود، تغییر در ارتفاع خودرو ، نصب شیشه دودی و ... را رفع نموده و خودرو پس از بازدید کارشناسان پلیس راهور ترخیص خواهد شد.

این مقام انتظامی در پایان اظهار کرد: این مهم مطالبه شهروندان بوده و اخلال در آسایش عمومی به هیچ عنوان قابل اغماض نبوده و نخواهد بود. همچنین سوابق راننده و خودروی متخلف در نزد پلیس محفوظ بوده و در صورت تکرار، با متخلف برخوردهای قانونی شدیدتری صورت خواهد گرفت.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول