اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی مطالبه مردمی است

فرماندار فامنین گفت: تعیین تکلیف ۲۰ پروژه عمرانی فامنین مطالبه مردم است که باید پیگیری و به نتیجه برسد.

تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی مطالبه مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید روح‌الله حسینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری فامنین با بیان اینکه پیشرفت پروژه‌های مهم و اصلی شهرستان در گرو حمایت جدی معاون عمرانی استاندار و مدیران استان است اظهار کرد: در مجموعه ادارات فامنین عزم جدی و اراده مستحکم برای رفع مشکلات و پیگیری وجود دارد و مدیران شهرستان فارغ از وظایف یک کارمند با روحیه جهادی و مضاعف پیگیر کارها هستند.

وی با یادآوری دو برنامه ارتباط مردمی یکی برنامه حضور در مساجد و دیگری برنامه حضور در روستاها به همراه مدیران شهرستان، ادامه داد: مردم در این برنامه‌ها اراده مدیران برای حل مشکلات و حضور میدانی مدیران را می‌بینند.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های مدیران شهرستان برخی پروژه‌ها نیاز به حمایت جدی و عنایت معاون عمرانی استاندار و مدیران استان را دارد و اگر این حمایت نباشد، پروژه‌های اصلی و مهم پیش نخواهد رفت.

وی عنوان کرد: دغدغه استاندار و معاون عمرانی استاندار درباره فامنین را می‌دانیم که فامنین را ویژه می‌بینند و این قابل تحسین است بنابراین برای جبران عقب‌‌ماندگی‌‌ها از هر فرصتی استفاده می‌کنیم.

حسینی با یادآوری ۲۰ پروژه مهم زمین مانده در شهرستان بیان کرد: تکمیل این پروژه‌ها مطالبه مردم است که امیدواریم با حمایت شما در سال ۱۴۰۲ بخشی از پروژه‌های رها شده تکمیل شود.

وی در بخشی دیگری تشکیل ادارات در فامنین و ارتقای نمایندگی‌ها را نیاز شهرستان دانست و گفت: در راه‌اندازی ادارات و ارتقای نمایندگی‌ها نیازمند حمایت مدیران استان و به ویژه نمایندگان شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس هستیم.

فرماندار فامنین تصریح کرد: اختیارات مدیران اجرایی محدود است و لازم است نمایندگان در عمل حکایت لازم را برای راه‌اندازی ادارات شهرستان داشته باشند.

در این مراسم با انتصاب امیر ثابت مقدم به مدیریت راه و شهرسازی فامنین این واحد اداری از نمایندگی به اداره ارتقا یافت.

همچنین حامد رستمی به عنوان معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار فامنین منصوب و معارفه شد.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول