اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

راه اندازی پروازهای فرودگاه پیام به نجف اشرف و بالعکس

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از برقرار شدن پرواز از مبدا نجف اشرف به مقصد پیام و بالعکس خبر داد.

راه اندازی پروازهای فرودگاه پیام به نجف اشرف و بالعکس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید مهدی جعفری، مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، با اشاره به ظرفیت های این فرودگاه در بخش مسافری گفت: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران باوفایش و با هدف تسهیل در روند اعزام زایران به نجف اشرف، پرواز از نجف اشرف به پیام و بالعکس برقرار شد.

وی با بیان اینکه این پرواز از اواخر تیرماه انجام خواهد شد، تصریح  کرد: پرواز از مبدا نجف اشرف به مقصد فرودگاه بین المللی پیام و بالعکس از طریق ایرباس ۳۲۰ انجام می شود.

جعفری ادامه داد: در مرحله اول این پروازها به صورت هفتگی و در روزهای شنبه صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به برنامه های فرودگاه بین المللی پیام برای افزایش پروازها و مسیرهای پروازی به مقاصد مختلف داخلی و خارجی عنوان کرد: با توجه به حمایت دستگاه های استانی و استقبال مسافران، امکان برقراری مسیرهای جدید داخلی و خارجی در برنامه های این فرودگاه قرار گرفته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول