اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس‌من| ترم تابستانه دانشگاه مازندران لغو شد

معاون آموزشی دانشگاه مازندران گفت: به‌منظور آمادگی برای نیمسال اول تحصیلی، ترم تابستانه این دانشگاه را برگزار نکردیم.

فارس‌من| ترم تابستانه دانشگاه مازندران  لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت موضوع مهم  در سامانه فارس‌من که دغدغه مهم مردم استان بوده با این عنوان‌ «ترم تابستانی دانشگاه مازندران به صورت غیرحضوری برگزار شود» خواستار پیگیری موضوع شده‌‌اند.

در ادامه این عنوان آمده است: نامه اخیر وزارت علوم مبنی بر تشکیل کلاس‌های حضوری ترم تابستان ۱۴۰۲ مشکلات متعددی به وجود آورده است.

با توجه به مشکلات دانشگاه از قبیل هوای نامطلوب و دمای بالای ۳۰ درجه و به شدت شرجی مازندران، بسته بودن سلف دانشجویی و عدم ارائه غذای با کیفیت به دانشجویان، تهیه خوابگاه برای کثیر دانشجویان، مسافت طولانی دانشجویان غیربومی برای گذارندن ترم تابستان امکان برگزاری کلا‌س‌های ترم تابستان به‌صورت حضوری نبوده است.

در ادامه ذکر کرده‌اند: با توجه به اینکه دانشگاه مازندران توانایی خود را در تشکیل کلاس‌های مجازی با کیفیت در تابستان ۱۴۰۱ داشته دانشجویان دانشگاه مازندران متقاضی برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی و امتحانات پایان ترم تابستان به صورت حضوری در سال ۱۴۰۲ هستند.

در همین خصوص رحمت عباس‌نژاد معاون آموزشی دانشگاه مازندران، اظهار کرد: امسال ترم تابستانه در دانشگاه مازندران برگزار نمی‌شود.

وی افزود: به‌منظور آمادگی نیمسال اول ترم تابستانه را برگزار نکردیم.

معاون آموزشی دانشگاه مازندران گفت: تعمیرات و تجهیز آزمایشگاه، آماده‌سازی و رنگ‌آمیزی کلاس‌‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار داریم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول