اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اصول فرهنگ مالیاتی در جامعه تبیین شود

استاندار سمنان گفت: مباحث و موارد مرتبط با مالیات و اقدامات صورت گرفته از محل پرداخت مالیات در حوزه‌های مختلف در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ مالیاتی باید برای عموم مردم تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

اصول فرهنگ مالیاتی در جامعه تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در بازدید از اداره کل امور مالیاتی استان سمنان اظهار کرد: منابع درآمدی حاصل از پرداخت مالیات توسط مردم، کسبه، اصناف،‌ واحدهای تولیدی و سایران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و ... در استان هزینه می‌شود که لازم است این مهم برای آحاد اقشار جامعه تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: مالیات یکی از منابع مالی درآمدی دولت است که در برنامه هفتم نیز به آن توجه و تأکید ویژه شده است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بحث پرداخت اعتبار ارزش‌افزوده از محل دریافت مالیات به شهرداری‌های استان سمنان یکی از موارد و اقدامات ارزنده‌ای است که تحول خوبی را در مدیریت شهری ایجاد خواهد کرد.

هاشمی بیان داشت: تکریم ارباب رجوع و گره‌گشایی از مشکلات و مباحث مرتبط با امور مردم در حوزه مالیات به صورت ویژه و مستمر در دستور کار اداره کل امور مالیاتی استان سمنان قرار داشته باشد.

وی تأکید کرد: ضرورت دارد اداره کل امور مالیاتی استان سمنان همچون گذشته که در بحث راه‌اندازی و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی استان سمنان اقدام کرد، در آینده نیز با جدیت در این مسیر گام بردارد.

استاندار سمنان گفت: بخش عمده‌ای از دریافت مالیات و منابع درآمدی این حوزه از محل فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در استان سمنان است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول