اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برگزاری طرح اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با عنوان مسجد، کانون نشاط برگزار می‌شود، گفت: طرح اوقات فراغت با رویکرد شناسایی و کشف استعدادها و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد برگزار می‌شود.

برگزاری طرح اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، محمد چگنی نژاد امروز در همایش گردهمایی و مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کوهدشت، با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همزمان با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها با شعار محوری «مسجد، کانون نشاط» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آغاز شده است، عنوان کرد: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و شناسایی و پرورش استعدادها از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی با بیان اینکه سامانه بچه‌های مسجد بستری را برای ثبت کلاس‌های تابستانی فراهم کرده است، اظهار کرد: در پی رایزنی‌های انجام شده با آموزش و پرورش مقرر شده اطلاعات مربوط به کلاس‌های تابستانی کانون‌های مساجد در سامانه نورینو ثبت شود تا دانش‌آموزان نیز به اطلاعات این کلاس‌ها دسترسی داشته باشند. 

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: سامانه بچه‌های مسجد یکی از کارهای شاخص ارزیابی فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است، فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد ثبت و به سامان رسیده است.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول