اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

سوءاستفاده ایلان ماسک از بودجه تسلا

طبق گزارش‌ها، هیئت مدیره تسلا مشکوک شده که ایلان ماسک از بودجه این شرکت برای ساختن یک خانه شیشه‌ای استفاده می‌کرده است.

سوءاستفاده ایلان ماسک از بودجه تسلا

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، هیئت مدیره تسلا سال گذشته تحقیقاتی را در زمینه سوء استفاده ایلان ماسک از بودجه این شرکت آغاز کرد.

منابع وال استریت ژورنال ادعا می کنند که هیئت سازنده خودروهای برقی تحقیقاتی را در مورد ماسک آغاز کرده است؛ این تحقیقات در این زمینه هستند که ماسک ممکن است از بودجه شرکت برای ساختن خانه ای در نزدیکی کارخانه گیگافکتوری استفاده کند. این طرح با نام مستعار «پروژه 42» شامل خرید میلیون ها دلار شیشه ویژه است، به طوریکه توجه کارمندان را به خود جلب کرد. همچنین مشخص است که شرکت‌های با مسئولیت محدود مرتبط با ماسک و مدیران اجرایی، حجم زیادی از زمین‌ها را در این منطقه خریداری کرده‌اند.

طرح این خانه شامل «6 ضلعی پیچ خورده» یا یک مکعب شیشه ای بود که یادآور شکل یکی از فروشگاه های اپل است. به گفته کارشناسان، این سازه فضایی شخصی به نظر می رسد زیرا شامل اتاق خواب، حمام و آشپزخانه می شود.

وضعیت و نتایج تحقیقات مشخص نیست زیرا تسلا سال‌ها پیش بخش روابط عمومی خود را منحل کرد. با این حال، طبق گزارش ها، هیئت مدیره می خواست بداند آیا ماسک در این کار نقش داشته و آیا زمان کارگران را به خانه اختصاص داده یا خیر.

این اولین باری نیست که یک مدیر ارشد فناوری با بررسی دقیق هزینه ها مواجه می شود. متا از شریل سندبرگ، مدیر اجرایی سابق خود به دلیل استفاده از منابع شرکت برای پیشبرد اهداف شخصی، مانند برنامه ریزی عروسی تحقیق کرد. با این حال، شناخته شده بودن ماسک به عنوان یک مدیرعامل بزرگ این مورد را برجسته می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول