اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ایجاد زمینه رشد و پیشرفت جامعه مهمترین ویژگی دختران تمدن‌ساز

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مهمترین ویژگی دختران تمدن‌ساز ایجاد زمینه رشد و پیشرفت برای همه مردم جامعه است.

ایجاد زمینه رشد و پیشرفت جامعه مهمترین ویژگی دختران تمدن‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز در نشست زیست عفیفانه دختران تمدن‌ساز در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: بزرگترین فناوری نشاط اجتماعی، عمومی، خانوادگی که در ۲۰۰ سال گذشته در جهان بی‌نظیر بود در ایران اسلامی با برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر رقم خورد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای القای دروغ‌های رسانه‌ای در فضای مجازی نسبت به مردم ایران اسلامی تصریح کرد: دشمن در رسانه‌ها و فضاهای مجازی ملت ایران را به مردم جهان ملتی محزون، اندوهگین و بی‌انگیزه معرفی کرده بود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در سراسر کشور با هر ظاهر، قشر و گروه مختلف با حضور میلیونی خود در جشن روز عید غدیر تمامی این دروغ‌های دشمن را برملا کرده و نشان دادند که هنوز به اعیاد اسلامی و اعتقادات خود پایبند هستند.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد از اعتبارات و هزینه‌های این رویداد بزرگ توسط مردم فراهم شد و ۱۰ درصد الباقی نیز دولت با ایجاد زیرساخت و قراردادن آن در اختیار مردم هزینه کرد.

گرزین گفت: با توجه به استقبال خوب مردم گلستان از این مهمانی کیلومتری، روز گذشته در جلسه‌ای با استاندار مقرر شد تا جشن خیابانی مردمی در روز ۲۲ بهمن‌ماه و نیمه‌ شعبان با همین سبک و حتی بزرگتر در گرگان برگزار شود.

وی بیان کرد: تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا غرفه‌هایی را در اختیار زنان به ویژه دختران تمدن‌ساز قرار داده تا آنها با همکاری دوستان، بستگان و یا هرگروه خاص دیگر برنامه‌هایی را برای این دو روز اجرا نمایند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: روانشناسان و سیاستمداران کشورهای اروپایی مبهوت بزرگترین فناوری نشاط اجتماعی و خانوادگی در روز عیدغدیر بوده و هنوز بعد از چندروز در شوک بسر می‌برند.

وی با اشاره به دختران تمدن‌ساز ایران اسلامی خاطرنشان کرد: مهمترین و بزرگترین ویژگی دختران تمدن‌ساز ایجاد زمینه رشد و پیشرفت برای مردم جامعه بوده و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

گرزین بیان کرد: همه ما برای ایجاد تمدن اسلامی باید الگو و سبک زندگی برتر که تمامی ویژگی‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و غیره را به صورت کامل داشته‌ باشد را انتخاب کنیم که حکومت امام‌زمان(عج) تمامی این ویژگی‌ها را داشته و باید شرایطی را فراهم نموده تا با استفاده از آن بتوانیم به نقطه مطلوب نزدیک شویم.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول