اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

راه‌اندازی یک واحد تولیدی در میامی با حمایت قضایی

رئیس‌ کل دادگستری استان سمنان از راه‌اندازی واحد تولیدی پروتئین‌سازی دام و طیور در میامی با حمایت قضایی خبر داد.

راه‌اندازی یک واحد تولیدی در میامی با حمایت قضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس‌کل دادگستری استان سمنان ظهر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی استان سمنان، حمایت از تولید، اشتغال‌آفرینی، مهار تورم و حمایت از سرمایه‌گذاری را از عوامل مهم در جهت رشد و شکوفایی هر منطقه دانست و اظهار کرد: این موضوع در بازدیدهای نماینده عالی قوه قضائیه در استان سمنان از حوزه‌های قضایی به منظور احصا و رفع مشکلات واحدهای تولیدی اتفاق می‌افتد.

وی گفت: اشتغال، کارآفرینی، حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری به منظور رشد و شکوفایی اقتصادی و ایجاد فضای کسب و کار به عنوان یکی از اولویت‌های سند تحول و تعالی قضایی به شمار می‌آید که به مسؤولان حوزه‌های قضایی تأکید شده تا به‌صورت جدی و عملیاتی با احصای مشکلات واحدهای تولیدی، حمایت‌های قضایی را برای ایجاد و راه‌اندازی آن واحدهای اقتصادی دریغ نداشته باشند.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان افزود: حمایت‌های قانونی از واحد تولیدی پروتئین‌سازی دام و طیور در میامی نتیجه‌بخش بوده و تأمین خوراک دام و طیور آن منطقه به مرحله خودکفایی رسیده است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی با اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۳۴ نفر و تولید روزانه ۱۲۰ تن خوراک دام و طیور در یک نوبت‌کاری، اهالی منطقه میامی را در تأمین مواد موردنیاز توانمند و بی‌نیاز از تردد به شهرهای همجوار کرده است.

پایان پیام/74007/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول