اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اشتغال‌ برای ۲۰۰ نفر با تسهیلات بنیاد علوی در سمیرم

مسؤول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی گفت: با تسهیلات بنیاد علوی برای ۲۰۰ نفر در شهرستان سمیرم اشتغال‌زایی شده است.

اشتغال‌ برای ۲۰۰ نفر با تسهیلات بنیاد علوی در سمیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، اصغر هدایت فرماندار سمیرم در جلسه صبح امروز تبصره ۱۶ اظهار داشت: بنیاد علوی در حوزه‌ محرومیت‌زدایی منشأ خیر و برکت بوده‌است؛ این‌ جلسه برای تعامل و همکاری بیشتر در محرومیت‌زدایی و استفاده از ظرفیت این بنیاد تشکیل شده است. 

وی افزود: بنیاد علوی اعتبارات خوبی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در عرصه‌های مختلف به این شهرستان اختصاص داده است با افزایش اعتبارات، اشتغال‌زایی در شهرستان را دنبال می‌کنیم.

حسین خان‌میرزایی مجری اشتغال و تسهیلات تبصره ۱۶ بنیاد علوی استان اصفهان گفت: برکتی که در خدمت به مردم است در هیچ خدمتی نیست.

وی افزود: بنیاد علوی در استان اصفهان با هدف محرومیت‌زدایی در سه شهرستان محروم خور، فریدونشهر و سمیرم فعالیت دارد و رسیدگی به محرومین و مستضعفین هدف این بنیاداست.

خان‌میرزایی بیان کرد: بنیاد علوی در چهار حوزه اشتغال، عمران، سلامت و فرهنگی فعالیت دارد.

حمید نادری مسؤول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی گفت: بنیاد علوی فعالیت خود را از پاییز سال گذشته در شهرستان سمیرم شروع کرده است.

وی بیان کرد: تجهیز مساجد، کمک هزینه ساخت شبستان، معرفی تسهیلات اشتغال‌زایی، تجهیز بیمارستان، تجهیز کارگاه مدرسه، تجهیز ۵ خانه بهداشت در ۵ نقطه از شهرستان، کمک هزینه اعزام زائران، توزیع بسته‌های لبنی، اردوی دانش‌آموزی راهیان پیشرفت، وام معیشتی، لوازم التحریر، ساخت خانه بهداشت، جاده و تجهیز مدارس از جمله اقدامات بنیاد علوی در شهرستان سمیرم است.

مسؤول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی تصریح کرد: تاکنون ۱۳۹ نفر با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان جهت دریافت وام اشتغال به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با تسهیلات پرداختی این بنیاد در بخش‌های کشاورزی، زنان سرپرست خانوار، مشاغل خانگی، صنایع دستی، کسب و کار، کارگاه‌های تولیدی و گردشگری برای ۲۰۰ نفر در شهرستان سمیرم اشتغال‌زایی شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول