اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

‍ ۲۳ هزار تن گندم مازاد بر مصرف گندمکاران میاندوآب خریداری شد

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب بمنظور نظارت‌ بر روند خرید تضمینی غلات از بخش های مختلف مرکز خرید تضمینی گندم کارخانه آرد طراوت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پیرامون خرید تضمینی گندم قرار گرفت.

‍ ۲۳ هزار تن گندم مازاد بر مصرف گندمکاران میاندوآب خریداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رضا مقدم معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان، در حاشیه این بازدید گفت: تاکنون بالغ بر ۲۳ هزار تن گندم مازاد بر مصرف زارعین شهرستان میاندوآب توسط مراکز خرید تضمینی این محصول خریداری شده و پیش بینی می شود این رقم تا پایان فصل برداشت به ۶۵ هزار تن برسد.

وی افزود: هیچ مشکلی در روند خرید تضمینی غلات وجود ندارد و مراکز خرید تضمینی گندم، در دو شیفت کاری صبح و عصر آماده دریافت محصول تولیدی زارعین منطقه است. مقدم خاطر نشان کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی، اداره تعاون روستایی، غله، بازرس مقیم تنظیم بازار، عاملین تشخیص و ذیحسابی گندم، بر روند خرید تضمینی غلات نظارت دارند.

مدیر جهاد کشاورزی با مطلوب ارزیابی نمودن کیفیت گندم خریداری شده ، تصریح کرد: در بازدیدهای امروز میزان و کیفیت محصول گندم خریداری شده مورد رصد و آنالیزهای انجام شده از نمونه های گندم در برآورد اُفت مفید و غیرمفید بویژه درصد رطوبت، سن زدگی و وجود بذور علف های هرز در محصول خریداری شده" مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول