اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کمک موسسه خدمات درمانی بسیجیان کرمانشاه برای درمان ۳۰۰ زوج نابارور

مسوول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان کرمانشاه گفت: ۳۰۰ زوج نابارور در سطح استان را در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری بر افزایش جمعیت، تحت پوشش قرار داده‌ایم.

کمک موسسه خدمات درمانی بسیجیان کرمانشاه برای درمان ۳۰۰ زوج نابارور

سعید کیانی، مسوول مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان کرمانشاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری بر افزایش جمعیت و براساس رسالتی که بر دوش داریم، ۳۰۰ زوج نابارور در سطح استان را تحت پوشش قرار داده‌ایم.

وی افزود: برای افزایش سطح خدمات درمانی به زوجین نابارور، برنامه‌ریزی ایجاد چند مرکز ناباروری در سطح استان کرمانشاه انجام شده و که در این صورت نقش بسزایی در درمان ناباروری در استان برعهده خواهیم گرفت. 

مسوول مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر مأموریت‌های اصلی مؤسسه در خدمت رسانی و ارائه امکانات درمانی به بسیجیان و افراد معسر و بی‌بضاعت، سال گذشته مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان به بیماران صعب‌العلاج و سرطانی کمک نقدی پرداخت کردیم.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۳۸۵ نفر با دریافت کارت بشیر سلامت از خدمات مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان بهره‌مند هستند، گفت: حضور در مناطق محروم و درمان بیماران در محل درمانگاه‌های این مؤسسه با تعرفه‌های پایین و یا رایگان کمک شایانی به بهبود شاخص‌های سلامت در استان کرده است.

کیانی اعلام کرد: طرح ساخت درمانگاه در شهرستان‌های سنقرو کلیایی و پاوه و مرکز جراحی سرپل‌ذهاب  نیز در حال انجام است  که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، این امر باعث می‌شود بسیاری از مراجعات اهالی این مناطق به مرکز استان کاسته شود، همچنین مرکز جامع تصویربرداری شهر کرمانشاه نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول