اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

۱۱ زندانی ایرانی از کویت به ایران منتقل شدند

با تلاش‌ و پیگیری وزارت امور خارجه، وزارت دادگستری و سفارت ایران در کویت و با همکاری پلیس بین‌الملل، ۱۱ زندانی ایرانی در کویت، در چارچوب موافقتنامه انتقال محکومان بین ۲ کشور، به ایران منتقل شدند.

۱۱ زندانی ایرانی از کویت به ایران منتقل شدند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، با تلاش‌ و پیگیری وزارت امور خارجه، وزارت دادگستری و سفارت ایران در کویت و با همکاری پلیس بین‌الملل جمهوری اسلامی ایران، ۱۱ زندانی ایرانی که در کویت زندانی بودند، در چارچوب موافقتنامه انتقال محکومان بین دو کشور، به ایران منتقل شدند.

چندی قبل در کمیسیون مشترک کنسولی بین دو کشور که پس از هشت سال وقفه برگزار شده بود، بر اجرای همکاری‌های قضایی بین دو کشور تأکید شد.

وزارت امور خارجه با همراهی سایر دستگاه‌های ذیربط، عفو، آزادی و انتقال زندانیان ایرانی به کشور را در اولویت برنامه‌های حمایتی کنسولی و قضایی خود دارد.

حسین امیرعبداللهیان اخیرا سفری چند ساعته به کویت داشت و با نخست‌وزیر و وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. موضوع ایرانیان مقیم کویت نیز از جمله مباحثی بود که در این دیدارها مطرح شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول