اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

گندمکاران به شایعات توجه نکنند، گندم 15 هزار تومان خریداری می‌‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان آذربایجان‌شرقی گفت: قیمت مصوب گندم شورای قیمت‌گذاری از قرار هر کیلو ۱۵ هزار تومان است.

گندمکاران به شایعات توجه نکنند، گندم 15 هزار تومان خریداری می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، علیرضا شاهدی بعد از ظهر در حاشیه مراسم شکرگزاری و جشن برداشت گندم در هشترود در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه کشاورزان نباید به شایعات در خصوص قیمت گندم توجه کنند، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل مسائل فنی سامانه ثبت «سیتا» قیمت هر کیلو از قرار ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت سال قبل ثبت می‌شود که این اشکال تا چند روز آینده رفع خواهد شد و مبلغ گندم خریداری شده کشاورزان و گندمکاران عزیز از قرار کیلویی 15 هزار تومان پرداخت می‌شود.  

وی ادامه داد: کشاورزانی هم که گندم خود را از قرار قیمت قبلی تحویل داده‌اند بزودی اصلاح قیمت صورت خواهد گرفت که از این رو کشاورزان نگران مابه‌التفاوت قیمت گندم نباشند و به شایعات توجه نکنند و گندم‌های خود را به مراکز خرید و سیلوها تحویل دهند و به بهانه شایعات بی‌مورد، گندم برداشت شده خود را به ثمن بخش به دلالان نفروشند.

شاهدی گفت: برداشت گندم از نیمه خرداد از شهرستان خداآفرین شروع شده و تا امروز ۳۲ هزار تن گندم به صورت تضمینی در سطح استان خریداری شده است. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: ۶۸ مرکز خرید آماده خرید گندم مازاد کشاورزان هستند. 

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال ۲۳۵ هزار تن گندم خریداری شود، افزود: خرید تا این لحظه نسبت به مثابه سال قبل 58 درصد افزایش دارد. 

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول