اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تکلیف ۲۳ هیات ورزشی در همدان روشن شده است

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در یک سال اخیر ۲۳ مجمع انتخاباتی در استان همدان برگزار شده و بسیاری از هیات‌های ورزشی تعیین تکلیف شدند.

تکلیف ۲۳ هیات ورزشی در همدان روشن شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی حقیقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظرف یک سال اخیر سعی کردیم به وضعیت ورزش استان سر و سامان ببخشیم و خوشبختانه با برگزاری ۲۳ مجمع انتخاباتی، درصد بالایی از رشته‌ها در استان تعیین تکلیف شده‌اند.

وی افزود: کشتی اولویت اصلی ماست و در دیدار با علیرضا دبیر هم دغدغه خود مبنی بر برگزاری مجمع انتخاباتی این رشته را مطرح کردیم اما فدراسیون این روزها درگیر انتخابات است و بعد از روشن شدن وضعیت ریاست فدراسیون باید نسبت به برگزاری مجمع همدان اقدام کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه افزود: ۲۳ ورزشکار استان جهت حضور در بازی‌های آسیایی شانس دارند و در این راستا حمایت از قهرمانان در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: حضور نفراتی مثل شیما صفایی در تنیس روی میز و علی خورشیدی در ووشو قطعی شده و بقیه نفرات ما شانس بالای ۹۰ درصد برای حضور در المپیک آسیایی دارند.

حقیقی تصریح کرد: بعد از سه سال اردیبهشت ماه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش استان را برگزار کردیم که در آن از ۱۶۰ نفر تجلیل به عمل آمد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن کنگره شهدا عنوان کرد: بیشتر برنامه‌های ورزشی استان در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید والامقام همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اذعان کرد: تلاش ما و سازمان بسیج ورزشکاران بر این بوده که تمام فعالیت‌ها در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید استان برگزار شود.

وی بیان کرد: از تیرماه سال گذشته با درخواست از فدراسیون‌ها، میزبانی‌های متعددی در استان صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به المپیاد استعدادهای برتر در ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد.

حقیقی اضافه کرد: رزمایشی در مناطق محروم برگزار کردیم و بر این اساس وسایل و اقلام ورزشی در مناطق و روستاهای محروم استان به نیت شهدای گرانقدر همدان توزیع شد.

وی به دیگر برنامه‌های این کمیته از جمله میزبانی از مسابقات کاراته در دو بخش آقایان و بانوان، همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی که پخش زنده داشت، برگزاری مسابقات جام پرچم در روستاها که افتتاحیه و اختتامیه آن در ملایر برگزار شد، سرکشی از خانواده شهدا و برگزاری محافل انس با قرآن با حضور بسیجیان ورزشکار اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: یادواره شهدای ورزشکار با محوریت شهید شمسی‌پور را برگزار کردیم که در آن استقبال بالای جوانان و نوجوانان را شاهد بودیم، تلاش بر این بوده گرامیداشت شهید شمسی‌پور به عنوان شهید شاخص ورزش کشور را در بهترین سطح برگزار کنیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول