اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

تبعیت متا از خواسته دولت استرالیا برای برچسب‌گذاری حساب‌های دولتی

متا اعلام کرد به خواسته دولت استرالیا، حساب‌های وابسته به دولت را برچسب‌گذاری خواهد کرد.

تبعیت متا از خواسته دولت استرالیا برای برچسب‌گذاری حساب‌های دولتی

 به گزارش گره علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، یک مدیر اجرایی متا روز سه شنبه گفت که این شرکت به عنوان صاحب فیسبوک و اینستاگرام، قصد دارد حساب های وابسته به دولت را در پلتفرم جدید خود (تردز ) برچسب گذاری کند.

جاش ماچین، رئیس سیاست عمومی متا در استرالیا گفت: «زمینه‌هایی مانند برچسب‌ برای رسانه‌های وابسته به دولت و بررسی حقایق، حوزه‌هایی هستند که ما در آن‌ها ارزش زیادی می‌بینیم و آرزوی ما این است که استعلام آن را به سرعت ایجاد کنیم.»

خبر برچسب زدن متا به این رسانه ها کمتر از 1هفته پس از راه‌اندازی تردز منتشر شده است. این پلتفرم شبیه به توئیتر است اما پلتفرم پر سر و صدای ایلان ماسک از زمان خصوصی شدن در سال گذشته برچسب‌ها را از حساب‌های وابسته به دولت حذف کرد.

ماچین در پاسخ به این سوال که آیا شبکه تلویزیونی دولتی روسیه راشاتودی یا خبرگزاری شین هوا چین، بر این اساس در تردز برچسب گذاری می شود، گفت: «این آرزوی ماست.»

پلتفرم‌های فیس‌بوک و اینستاگرام متا در حال حاضر دارای برچسب‌هایی در حساب‌های راشاتودی و شین هوا هستند. اما در تردز اینگونه نیستند.

متا اعلام کرده در مورد اعطای اختیارات رگولاتوری به اداره ارتباطات و رسانه استرالیا و جریمه شرکت های رسانه های اجتماعی به دلیل امکان انتشار اطلاعات نادرست نگران است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول