اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معاون استاندار سمنان: رأی مردم حق‌الناس است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بر این باور اعتقادی و شرعی هستیم که انتخابات و رأی مردم، حق‌الناس است و بنابراین ما به عنوان مجری انتخابات به این مقوله نگاه تکلیفی داریم.

معاون استاندار سمنان: رأی مردم حق‌الناس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در نشست فصلی مدیران و معاونان فرهنگی مدارس حوزه‌های علمیه استان سمنان که به میزبانی شهرستان گرمسار برگزار شد، با قدردانی از مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری این نشست اظهار کرد: افتخار دولت آیت‌الله رئیسی، مردمی بودن و توجه به اقشار مختلف مردم است و در سال ۱۴۰۱ و طی فعالیت دولت سیزدهم، اقدامات فراوانی در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به انجام رسید.

وی افزود: بر اساس نظر کارشناسان، ما در حوزه اجتماعی با ۲۰ سال عقب‌ماندگی مواجه هستیم و بنابراین برای جبران این عقب‌ماندگی باید کار فوق‌العاده به انجام رسد.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به تلاش دشمنان نظام در ایجاد یاس و ناامیدی در میان اقشار مختلف مردم گفت: دشمن در اغتشاشات سال گذشته با سوءاستفاده از مشکل معیشتی و فرهنگی مردم، برنامه‌ریزی بسیار دقیقی را با هدف به نابودی کشاندن نظام به انجام رساند، اما در محاسبات خود دچار اشتباه شد و در تحقق اهداف خود ناکام ماند.

ریواده با اشاره به در پیش بودن انتخابات اسفندماه امسال و با تأکید بر اینکه مسائل و مشکلات کشور با تدبیر قابل‌حل است، بیان کرد: در منظومه فکری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و همچنین در بیانیه گام دوم از انتخابات به عنوان مهم‌ترین و مؤثرترین اقدام در گام نخست و از مردم‌سالاری دینی به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی ایران نام برده شده است.

وی با تأکید بر اینکه در عصر حاضر، اسلام ناب محمدی (ص) در جمهوری اسلامی تبلور یافته است، بیان کرد: بر این باور اعتقادی و شرعی هستیم که انتخابات و رأی مردم، حق‌الناس است و بنابراین ما به عنوان مجری انتخابات به این مقوله نگاه تکلیفی داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، لازم است در انجام فرآیند انتخابات مرّ قانون، مورد توجه مجریان و عوامل اجرای انتخابات قرار گیرد؛ چراکه ما به دنبال مشارکت حداکثری، سلامت و امنیت در این رخداد مهم سیاسی کشور هستیم.

ریواده با تأکید بر نقش مؤثر حوزه‌های علمیه در تمامی عرصه‌های کشور گفت: حضور و فعالیت ارزشمند طلاب و اساتید حوزه علمیه در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی سبب شد تا در حوادث چند ماه اخیر کشور، استان سمنان در شمار سه استان امن کشور معرفی شود.‌

وی تأکید کرد: به منظور استفاده مناسب از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان سمنان و با هدف رفع آسیب‌های موجود، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با حوزه علمیه منعقد می‌شود.

پایان پیام/74007/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول