اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برخورداری ۴۱ هزار مشترک از مزایای کاهش مصرف برق در ایلام

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: از خردادماه سال جاری تا کنون حدود ۴۱ هزار مشترک استان از طرح از مزایای کاهش مصرف برق برخوردار شدند.

برخورداری ۴۱ هزار مشترک از مزایای کاهش مصرف برق در ایلام

ولی اله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام، گفت: ۴۱ هزار مشترک با توجه به رعایت الگوی مصرف، از مزایای کاهش مصرف برق در استان ایلام بهره مند شده اند.

وی اظهار کرد: در بعضی قبوض از ۷۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان پاداش اعمال می‌شود و مردم با کاهش مصرف و پیوستن به خوش مصرف‌ها از طرح پاداش ۲۰=۱ بهره‌مند شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ادامه داد: برای مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت کنند مشوق های خوبی اعمال خواهد شد و مشترکان به ویژه در بخش خانگی با مدیریت مصرف از این طرح بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به گرمای هوا باید کولرهای گازی روی دمای آسایش ۲۴ تا ۲۶ درجه تنظیم و کولر های آبی نیز روی دور کند قرارر داده شوند.

ناصری گفت: وی با بیان اینکه مصرف برق در استان ایلام طی دو روز گذشته، با توجه به افزایش گرمای هوا پیک بار از ۷۱ هزار و پانصد مگاوات هم عبور کرده است، افزود: راهکار‌هایی جهت عبور از شرایط اضطراری برای پایداری شبکه و جلوگیری از قطعی برق در اوج گرمای تابستان در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری فارس، ساعات پیک ( اوج مصرف) از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲شب تعیین شده است که مشترکان در این بازه زمانی از وسایل برقی برای کار‌های غیر ضرور استفاده نکنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول