اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مسیر توسعه آذربایجان‌شرقی از رفع موانع واحدهای تولیدی عبور می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی، شتاب‌بخشی به احیای واحدهای تولیدی را هدف اصلی ستاد رفع موانع دانسته و توسعه استان را در گرو آن دانست.

مسیر توسعه آذربایجان‌شرقی از رفع موانع واحدهای تولیدی عبور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  محمد کلامی ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در جلسه امروز رفع موانع، مشکلات 13 واحد تولیدی استانی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، درخواست‌های 11 واحد تصویب و مورد تسهیلگری قرار گرفته و  ۲ مورد دیگر به دلیل تکمیل اطلاعات موردنیاز به جلسه آتی موکول شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: حل مشکل واحدهای تولیدی و تجاری و شتاب‌بخشی به احیای واحدهای تولیدی استان، هدف اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع استانی می‌باشد.

 کلامی با اشاره بر روند توسعه استان تأکید کرد: بخشی از مسیر توسعه استان از کانال رفع موانع موجود در واحدهای تولیدی و تجاری عبور می‌کند و ما در ستاد تسهیل و رفع موانع سعی بر آن داریم تا به این توسعه شتاب ببخشیم.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول