اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بهره‌مندی ازتجربه و تخصص بازنشستگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌شمالی گفت: توجه به امکانات رفاهی و بهره‌مندی از تجربه و تخصص بازنشستگان بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد چون بسیاری از مشکلات جامعه به دست بازنشستگان حل می‌شود.

بهره‌مندی ازتجربه و تخصص بازنشستگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز عبدالصمد صفرنژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌شمالی در همایش خانواده و تکریم از بازنشستگان استان اظهار کرد: توجه به امکانات رفاهی و بهره‌مندی از تجربه و تخصص بازنشستگان بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد چون بسیاری از مشکلات جامعه به دست بازنشستگان حل می‌شود.

وی با بیان اینکه بازنشستگان گنجینه‌های ارزشمند یک جامعه و انتقال دهنده تجربه‌های شیرین و تلخ کار برای نسل جدید هستند، گفت: توجه به نیازهای مادی و معنوی بازنشستگان و ایجاد زمینه‌هایی برای حضور پرفایده بازنشستگان در صحنه کارهای اجرایی با توجه به تخصص‌ها و مهارت‌های آنان باید انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌شمالی افزود: تسهیلات حوزه درمان، تسهیلات قرض الحسنه با درصد اندک و اهدای نقش‌های پررنگ و کلیدی در خانواده و اجتماع می‌تواند در ایجاد روحیه و نشاط بازنشستگان بسیار موثر باشد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول