اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

ازبکستان نرخ موالید خود را به یک میلیون در سال رساند

معاون رئیس‌جمهور در توئیتی نوشت: ازبکستان توانسته میزان موالید را از ۳۶۰ هزار در سه سال پیش به یک میلیون تولد در سال جاری برساند.

ازبکستان نرخ موالید خود را به یک میلیون در سال رساند

به گزارش گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی؛ معاون رئیس‌جمهور در اموز زنان و خانواده در رشته توییتی نوشت: « تاریخچه دیرین مشترک و سنتهای مشابه زیادی در مسائل فرهنگی و اجتماعی بین ایران و ازبکستان وجود دارد. در زمینه خانواده، دیدگاه بانوان مدیر ازبکستان کاملا خانواده محور و حمایتگر ترویج فرزندآوری است و باید گفت این پشتیبانی و حمایت در برخی موارد قوی‌تر از ایران انجام می‌شود.»

وی نوشت: «مرخصی ۲ ساله زایمان و عدم پذیرش کودکان در مهد کودک‌ها تا قبل از سه سال بیانگر برخی از این سیاست هاست، خانواده گسترده هنوز جایگاه خود را دارد و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها در نگهداری نوه‌ها نقش مهمی دارند و البته بسیاری سیاست‌های فرهنگی که فرزندآوری را شیرین و دلپذیر ساخته است. ازبکستان توانسته میزان موالید را از ۳۶۰ هزار در سه سال پیش به یک میلیون تولد در سال جاری برساند.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول