اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی؛ متهمان مسلح کهگیلویه و بویراحمد بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: متهمان مسلح که با استفاده از سلاح سرد و گرم اقدام به قدرت‌نمایی کردند بازداشت شدند.

در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی؛ متهمان مسلح کهگیلویه و بویراحمد بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک‌حسینی از بازداشت متهمین مسلح در استان خبر داد و گفت:این افراد با استفاده از سلاح سرد و گرم اقدام به ضرب و جرح عمدی و قدرت‌نمایی با سلاح کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، در این خصوص اظهار داشت: در روزهای اخیر کلیپ‌هایی در فضای مجازی منتشر شدکه حکایت از قدرت نمایی با سلاح و ضرب و جرح عمدی توسط سه نفر از مجرمین سابقه دار داشت.

وی افزود: با ارجاع پرونده به شعبه بازپرسی ویژه مبارزه با جرائم خشن و صدور دستورات قضایی دو نفر از آنان در شهرستان دنا و یک نفر دیگر در شهرستان بویراحمد با رصد پلیس اطلاعات و امنیت اجتماعی شناسایی و دستگیر شدند.

ملک حسینی با بیان اینکه متهمان پس از تفهیم اتهام، با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند،ضمن هشدار به مخلین نظم و امنیت عمومی گفت: هرگونه اقدام و یا استفاده از سلاح که باعث اخلال در نظم، ایجاد ناامنی و ارعاب شهروندان شود، خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی بوده و اشد مجازات در انتظار این گونه افراد خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول