اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

عزم دولت برای توسعه محورهای مواصلاتی سه استان قزوین، گیلان و مازندران

استاندار قزوین گفت: ۲ محور اساسی که مجددا ارتباطات مناسبی را بین استان قزوین با گیلان و مازندران فراهم می کند، در دستور کار دولت و سه استان قرار دارد.

عزم دولت برای توسعه محورهای مواصلاتی سه استان قزوین، گیلان و مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در حاشیه بازدید از پروژه های راه های ارتباط استان قزوین با استان های گیلان و مازندران اظهار کرد: موضوع راه یکی از محورهای اصلی توسعه است و هرچقدر زمینه ارتباطات بین مجموعه های جمعیتی و اقتصادی ارتقاء پیدا کند، مقدمه ای برای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است. 

وی افزود: خوشبختانه در ایام اخیر اتفاقات خوبی افتاده و در مسیرهای مواصلاتی استان قزوین بین استان های البرز و تهران با شمال کشور شاهد توسعه هستیم و در همین هفته گذشته فاز جدید محور چالوس با حضور رئیس جمهور بازگشایی شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: در حوزه ارتباطات بین استان قزوین و گیلان اتفاقات خوبی در حوزه ریلی و جاده ای افتاده و دو محور اساسی که مجددا ارتباطات مناسبی را بین استان قزوین با گیلان و مازندران فراهم می کند، در دستور کار دولت و سه استان قرار دارد. 

این مسوول با بیان اینکه تمام تلاش خود را می کنیم تا با توسعه امکانات لازم برای تسریع در اجرای پروژه ها خدمت به مردم ارائه شود، تصریح کرد: حضور مدیران ارشد سه استان امروز در کنار هم نمادی از همگرایی در دولت برای توسعه خدمت گذاری به مردم است و اراده جدی متولیان برای رفع تنگناهای اساسی را نشان می دهد، موضوعی که در بیان های پیشینیان گفته می شد انجام شدنی نیست و اعتبارات بالایی نیاز دارد،  اما امروز با جدیت دنبال می شود تا نتایج مثبتی داشته باشد.
 
اعلایی گفت: دولت سیزدهم را دولت تصمیم و دولت اقدام می دانیم و اجرای این پروژه را هم نمودی از همین تصمیم و اقدام میدانیم که باید مردم از عواید آن بهره مند شوند. 

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: البته در مسیر اجرای این پروژه مشکلاتی از جمله معضلات زیست محیطی وجود دارد که باید برای آن تدبیری کرد تا بدین وسیله در کنار باز شدن راه تبعات منفی دیگری را شاهد نباشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول