اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

90 عنوان کتاب به کانون پرورش فکری ایلام اهدا شد

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان 90 عنوان کتاب در هفت هزار و 700 جلد به کتابخانه های کانون استان اهدا شد.

90 عنوان کتاب به کانون پرورش فکری ایلام اهدا شد

فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام بامداد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان ۹۰ عنوان کتاب در هفت هزار و ۷۰۰ جلد از سوی مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان به کتابخانه های کانون استان اهدا شد.

وی افزود: این اقدام ارزشمند و فرهنگی با شعار "در مسیر دانایی بر بال کتاب" با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان و پاسخ ارزنده‌ای به نیازهای کودکان ونوجوانان در حوزه مطالعاتی است.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با بیان اینکه افزایش نرخ مطالعه از رسالت‌های مهم کانون برای کودکان و نوجوانان است، ادامه داد: کتابخانه های کانون همیشه میزبان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

رستگار ضمن قدردانی از مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کشور از این اقدام ارزشمند تصریح کرد: با ارسال کتاب های اهدایی به کتابخانه ها، نرخ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان عضو کانون بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کتاب ها باعث تکاپو و تازگی در مراکز کانون خواهد شد، اظهار کرد: کمبودها و نیازها به کتب گوناگون در حوزه‌های مختلف با این حرکت فرهنگی کاهش می یابد.

به گفته رستگار این کتاب ها طی روزهای آینده به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان ارسال می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، این طرح در قالب اهدای سه میلیون کتاب به سراسر کشور و با شعار :"در مسیر دانایی بر بال کتاب" انجام گرفت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام دارای ۱۸ کتابخانه ثابت، سیار و پستی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول