اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

43 هزار دانش‌آموز تبریزی با سرویس به مدرسه می.روند

نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تبریز ۳۵۰ هزار نفر دانش‌آموز دارد و تنها ۱۲ درصد آن از سرویس مدارس استفاده می‌کنند، گفت: ۴۳ هزار نفر از دانش‌آموزان تبریز از سرویس مدارس استفاده می‌کنند.

43 هزار دانش‌آموز تبریزی با سرویس به مدرسه می.روند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اعضاء شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر اقدام به بررسی نامه مدیرکل آموزش پرورش استان در خصوص  افزایش نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-  ۱۴۰۳ کردند.

شهرام دبیری،  سخنگوی شورای اسلامی شهر در این باره اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم توافق نماینده اولیای دانش‌آموزان با شرکت خدمات‌دهنده مورد پذیرش شورا قرار گیرد.

حکیمه غفوری دیگر عضو شورا خاطرنشان کرد: ۸ درصد کرایه سرویس مدارس متعلق به بیمه است که پرداخت شده و در حساب آموزش و  پرورش باقی می ماند. خانواده‌ها در خصوص سرویس مدارس با مشکل مواجه هستند و باید تدبیری برای حل مسأله اندیشیده شود.

علیزاده، نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان که در جلسه امروز حضور داشت، یادآور شد: تلاش شده است که در ثبت‌نام مدارس، نزدیک‌ترین مدرسه مدنظر قرار گیرد. در راستای حل مشکل سرویس مدارس جلسات متعددی با انجمن اولیا و مربیان، شرکت‌های حمل و نقل و... برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تبریز ۳۵۰ هزار نفر دانش‌آموز دارد و تنها ۱۲ درصد آن از سرویس مدارس استفاده می‌کنند، تصریح کرد: ۴۳ هزار نفر از دانش‌آموزان تبریز از سرویس مدارس استفاده می‌کنند.

در نهایت پس از بررسی‌های لازم توسط اعضا و جمع‌بندی نظرات،  افزایش ۶۰ درصدی نسبت به نرخ مصوب سال گذشته سرویس مدارس تبریز، به تصویب اعضاء شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول