اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

جشنواره خدمت‌رسانی یک هیأت و اطعام 1100 نیازمند در روز عید غدیر+عکس

گروه جهادی هیأت روضةالجواد(ع) در ایام عید غدیر امسال جشنواره خدمت‌رسانی «آوای مهربانی غدیر» را راه انداخت و خدمات متنوعی به نیازمندان منطقه آژینه پیشوا ارائه کرد.

جشنواره خدمت‌رسانی یک هیأت و اطعام 1100 نیازمند در روز عید غدیر+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، گروه جهادی هیأت روضة الجواد(ع) به رسم هرساله خود ایام غدیر امسال هم جشنواره خدمت‌رسانی «آوای مهربانی غدیر» را راه انداخت و با حضور در منطقه آژینه پیشوا به کمک‌رسانی به نیازمندان این منطقه پرداخت. این گروه جهادی از صبح تا عصر در دو نوبت به آنان خدمت‌رسانی کرد.

برپایی شهربازی برای کودکان

آن‌ها با برگزاری مسابقه و چنگ شادی ساعات خوشی را برای کودکان رقم زدند و با انجام بازی‌های کودکانه، این قشر را همراه خود کردند. برپایی شهربازی بادی سیار (قلعه بادی، استخر توپ، ترامپلین) از دیگر برنامه‌های این گروه برای کودکان بود. آن‌ها ۵۰۰ وسیله اسباب بازی به فراخور سن هم به همه کودکان اهدا کردند.

ویزیت رایگان بیماران

در حوزه بهداشت و سلامت هم ویزیت رایگان اهالی روستا از صبح تا عصر اجرایی شد. اقلام بهداشتی و دارو نیز به آنان ارائه شد. ارائه خدمات تزریق و سرم درمانی توسط پرستاران با تجربه بیمارستان‌های تهران، ارائه خدمات مامایی و معاینات بانوان توسط دکتر ماما و ارائه خدمات مشاوره خانواده در حوزه بهداشت و سلامت برای اهالی حاشیه شهر تهران توسط این گروه جهادی محقق شد.

طبخ و توزیع ۱۱۰۰ پرس غذای گرم

این هیأتی‌ها با راه‌اندازی آشپزخانه، ۱۱۰۰ پرس غذای گرم هم در این روز طبخ و میان اهالی روستا توزیع کردند. توزیع ۱۰۰۰ بسته عصرانه و میوه هم از دیگر برنامه‌های این جهادی‌ها در این روز بود. توزیع ۵۰ بسته ارزاق در بین خانواده‌های هدف (شامل برنج، روغن، حبوبات، گوشت و مرغ، رب گوجه فرنگی و...) هم از دیگر برنامه‌های آنان در این اردوی جهادی بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول