اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شناسایی مناطقی که بیشترین کسری پارکینگ را دارند

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: اولویت‌های مناطق در حوزه‌های مختلف از جمله تجهیزات و اعتبارات باید درست سنجیده شده و میان آنها بصورت عادلانه توزیع شود.

شناسایی مناطقی که بیشترین کسری پارکینگ را دارند

به گزارش فارس، در چهل و یکمین جلسه شورای معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران که به میزبانی شهرداری منطقه یک و با حضور مهدی گلشنی مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق و معاونین وی، مهدی نوروزی معاون فنی مهندسی سازمان ترافیک و معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲گانه برگزار شد، بر ضرورت توزیع اولویت‌مدار تجهیزات و اعتبارات تاکید شد.

گلشنی ضمن تاکید بر لزوم سنجش اولویت‌های ترافیکی میان مناطق گفت: مناطق، صف اول پاسخگویی به مردم هستند و از این رو نباید منتظر تصمیم‌گیری غیرضروری ستاد بمانند.

وی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف اعتبارات مناطق، افزود: مناطق می بایست از ظرفیت های خود جهت جذب حداکثری  اعتبارات استفاده کنند و ستاد هم در این امر و همچنین در حوزه برطرف کردن نیازهای مرتبط با تجهیزات ترافیکی موظف به همکاری است.

مهدی نوروزی معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک نیز ضمن بیان بخشی از اقدامات این معاونت در جهت رفع کمبودهای مناطق در حوزه تجهزات ترافیکی، گفت: هدف ما در حوزه تجهیزات و پارکینگ توزیع عادلانه است.

نوروزی افزود: مناطقی که بیشترین کسری پارکینگ را دارند شناسایی شده و همچنین در زمینه جابه‌جایی پارکینگ‌های مکانیزه اقدامات موثری برای تامین اعتبار انجام گرفته است که تا هفته آینده قراردادهای آن نیز ابلاغ می‌شود.

 جلسات شورای معاونان حمل و نقل و ترافیک هر ۲ هفته یکبار و به میزبانی یکی از مناطق ۲۲ گانه و به ریاست معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران و با حضور مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق و معاونان مناطق ۲۲گانه با هدف تبیین و انتقال سیاست‌ها و مصوبات معاونت از یکسو و دریافت نظرات و مشکلات مناطق در حوزه حمل و نقل وترافیک از سوی دیگر، برگزار می‌گردد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول