اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افزایش ظرفیت مراکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد در دست اقدام است

استاندار همدان با بیان اینکه افزایش ظرفیت مراکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد در دست اقدام است گفت: طرح‌های پیشگیری از اعتیاد با جدیت پیگیری می‌شود.

افزایش ظرفیت مراکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد در دست اقدام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد بعد از ظهر امروز در جلسه‌ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: افزایش ظرفیت مراکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد در دست اقدام است و مراکز جدید ماده ۱۶ باید در سایر شهرستان‌ها نیز ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت مرکز ماده ۱۶ کبودراهنگ باید برای پوشش شهرستان‌های دیگر افزایش یابد گفت: باید در آموزش و پرورش طرح‌های آموزشی پیشگیری و ایمن‌سازی اجرا شود تا در سنین‌ بالاتر با مشکلات کمتری مواجه شویم.

استاندار همدان با بیان اینکه فرهنگ‌سازی لازم در‌ محیط کار و ادارات برای مبارزه با مواد مخدر مورد توجه ویژه قرار گیرد تصریح کرد: صدا و سیما به عنوان یک سازمان فرهنگ‌ساز باید با جدیت بیشتری در موضوع مبارزه با مواد مخدر وارد شود.

وی با اشاره به اینکه مافیای مواد مخدر در ابعاد مختلف کشورهای جهان را درگیر کرده‌ است اظهار کرد: سوداگران مرگ با استفاده از نقاط ضعف و حالات روانی و جسمی از جوانان سوء استفاده می‌کنند تا آنها را به ورطه نابودی برسانند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین برای اقدامات آموزشی، پیشگیری، درمانی و فرهنگی در دستور کار است گفت: جهاد کشاورزی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و دستگاه قضایی در‌ بحث مقابله، مبارزه و برخورد با کشت موادمخدر و گیاهان ممنوعه در گلخانه‌های دورافتاده با جدیت فعالیت کنند.

وی در پایان از شهرداری‌ها نیز خواست در درمان و نگهداری معتادین متجاهر همراهی لازم را داشته باشند.

پایان پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول