اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

احزاب سیاسی باید برای مشکلات کشور راه‌حل ارائه دهند

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در شرایط کنونی احزاب باید از تشکل نقاد و بیان‌کننده مشکلات به احزاب دارای راه‌حل برای مشکلات تبدیل شوند و اینکه بتوانند راهکاری مبتنی بر پشتوانه علمی، نظری و سیاسی برای گرفتاری‌های مردم به دولت ارائه دهند.

احزاب سیاسی باید برای مشکلات کشور راه‌حل ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا ترقی صبح امروز در نشستی با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: در شرایط کنونی احزاب باید از تشکل نقاد و بیان‌کننده مشکلات به احزاب دارای راه‌حل برای مشکلات تبدیل شوند و اینکه بتوانند راهکاری مبتنی بر پشتوانه علمی، نظری و سیاسی برای گرفتاری‌های مردم به دولت ارائه دهند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: این موضوع قطعا می‌تواند جایگاه احزاب را در کشور متحول کند و نقش احزاب در معادلات سیاسی را بالا ببرد.

وی افزود: احزاب باید یک تحزب نخبه‌پرور و تربیت‌کننده تراز انقلاب باشند که این می‌تواند به انقلاب کمک کند و یک حرکت اثربخش در ساختار نظام اسلامی داشته باشد.

ترقی اضافه کرد: احزاب باید دارای خرده گفتمان‌‌هایی ذیل گفتمان انقلاب اسلامی باشند و قطعا این نوع تحزب نقش موثری در نظام سیاسی و رفع شبهات دارد.

وی با بیان اینکه در جامعه امروز نسل جوان خیلی با نسل انقلاب آشنایی و سنخیت ندارد و این فاصله تداوم انقلاب اسلامی را دچار خطر کرده است، گفت: احزاب نباید تسلیم فضای سیاسی حاکم در جامعه شوند بلکه باید خود دارای کنش‌گری باشند و جامعه‌پذیری سیاسی را در جامعه رونق دهند.

خدمات ارزنده دولت سیزدهم در امور زیربنایی

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه دولت سیزدهم علی‌رغم مشکلات و ناکارآمدی‌ها در بعضی از بخش‌های اقتصادی و معیشتی در ابعاد سیاست داخلی، خارجی و امور عمرانی خدمات ارزنده‌ای داشته است، افزود: به دلیل اینکه این خدمات عمدتا زیربنایی بوده است مردم خیلی نتایج این اقدامات را در سفره خود مشهود نمی‌بینند.

وی اضافه کرد: در حالی که دولت خدمات بسیار ارزشمندی را انجام داده است و در منطقه، جهان و همچنین بحران‌های داخلی نشان داده که امیدواری برای حل مشکلات کشور به این دولت بیش از دولت‌های گذشته است.

ترقی بیان کرد: همه باید تلاش کنیم که این دولت با روحیه انقلابی و جهادی و با استفاده از نیروهای متعهد بتواند هر چه سریع‌تر بر مشکلات موجود غلبه کند و طعم مبارزه با فساد و تحولات اقتصادی که در این دولت پدید آمده است را مردم بچشند.

گفتنی است در پایان این نشست نورالله حیدری به عنوان دبیر حزب موتلفه اسلامی در چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول