اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ستاد پیگیری مشکلات بازنشستگان خراسان جنوبی تشکیل می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: بنا به دستور استاندار ستاد پیگیری مشکلات بازنشستگان استان تشکیل می شود.

ستاد پیگیری مشکلات بازنشستگان خراسان جنوبی تشکیل می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر ناصری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی امروزدر مراسم تکریم و تجلیل از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان ضمن تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان با اشاره به دستور استاندار مبنی بر تشکیل ستاد پیگیری مشکلات بازنشستگان استان اظهارداشت: هر آنچه از مشکلات که در استان قابل پیگیری باشد، انجام خواهد شد و آنچه نیازمند پیگیری در سطح ملی است، با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مکاتبه خواهد شد.

وی گفت: بازنشستگان سرمایه های عظیم انسانی یک کشور هستند که در بخش خصوصی و اداری سالها به کشور و مردم خدمت کردند.

وی بازنشستگان را مشاوران امین، صدیق و با تجربه نظام دانست و گفت: تجربه های شیرین بازنشسته ها باید به جوانان منتقل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این که زحمات بازنشسته ها باعث شده تا کشور ایران در جایگاه رفیعی در دنیا در بخش های گوناگون قرار بگیرد، اظهارداشت: امروز ایران اسلامی به برکت تلاش  و مجاهدت همه فعالان عرصه کار و تلاش، با جایگاهی رسیده که در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

ناصری با بیان این که زمام امور کشور در ابتدای انقلاب در دستان بازنشسته های امروزی بوده است، افزود: ابتدای انقلاب سیستم اداری کشور مشکلات و سختی های زیادی را از جمله تحریم ها و هجمه های دشمنان، جنگ عراق علیه ایران و فتنه ها و توطئه های مختلف دشمنان علیه نظام را تحمل کرد و برای پیشرفت این کشور تلاش کرد.

وی با اشاره به سالروز کودتای نوژه گفت: دشمن در چنین روزی تصمیم گرفت که نظام اسلامی را ساقط کند و برنامه ریزی زیادی هم در این خصوص کرده بودند که به مدد الهی کشف و خنثی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حضور باشکوه مردم ایران در جشن های مردمی روز عید غدیر، گفت: حضور گسترده مردم ایران در سراسر کشور در جشن عید غدیر خم تمام تحلیل گران دنیا را متحیر کرد.

ناصری با بیان این که مسوولان هر چه در خدمت به مردم ایران و بازنشسته ها کار کنند، کم است، گفت: سیاست دولت سیزدهم خدمت به مردم است، درک می کنیم که در بحث معیشت و اقتصاد مردم هنوز کاری در شان مردم نشده است و باید بشود و رئیس جمهور و دولت سیزدهم مصمم است که انجام بشود اما ایران در بسیاری از موارد جایگاه اول تا پنجم جهان را دارد.

وی با اشاره به این که دولت سیزدهم یک دیپلماسی عزتمندانه ای را شروع کرده که سبب توسعه روابط ایران با کشورهای مختلف جهان به خصوص کشورهای همسایه و منطقه مانند عربستان سعودی شده است افزود: اقتدار ایران اسلامی امروز در اوج قرار دارد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول