اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

معلم خوب باعث ایجاد تحول می‌شود

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در فرایند استخدام معلمان جدید استان فارس گفت: انتخاب درست معلم میتواند منجر شود تا بزرگانی همچون علامه‌جعفری به دست این معلمان تربیت شوند که دنیا را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد‌.

معلم خوب باعث ایجاد تحول می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا عبدی در جمع ارزیابان فرایند جذب معلمی در آزمون استخدامی ماده ۲۸ آموزش و پرورش سهمیه استان فارس در شیراز گفت: اگر با تمام امکانات در مسیر تعلیم و تربیت قدم برداریم ولی معلم خوبی نداشته باشیم نخواهیم توانست به هیچ کدام اهدافمان برسیم.

معاون وزیر و رییس سازمان سوادآموزی کشور گفت: حتی اگر امکانات کمی داشته باشیم ولی با داشتن یک معلم خوب میتوانیم زمینه تحول در جامعه را ایجاد کنیم.

عبدی گفت: تعبیر رهبری که معلمان را افسر سپاه پیشرفت نامیدند در زمینه نقش معلم بسیار هوشمندانه است.

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در فرایند استخدام معلمان جدید استان فارس به نقش مهم کار ارزیابان فرایند گزینش اشاره کرد و آن را بسیار مهم دانست چراکه سرنوشت انسانها را میتواند رقم بزند.

عبدی گفت: انتخاب درست معلم میتواند منجر شود تا بزرگانی همچون علامه‌جعفری به دست این معلمان تربیت شوند که دنیا را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد‌.

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش در فرایند استخدام معلمان جدید استان فارس گفت: ارزیابان گزینش معلمی باید به دور از هوای نفس و فقط با در نظر گرفتن همه جوانب قانونی و اخلاقی، به نحوی انتخاب کنند که حقی از کسی ضایع نشود و بهترین ها وارد اموزش و پرورش شوند.

معاون وزیر اموزش و پرورش گفت: آینده فرزندان جامعه ما به دست کسانی هست که شما ارزیابان انتخاب خواهید کرد لذا جز رضای خدا چیزی را مدنظر قرار ندهید.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: تا مهرماه سال جاری بیش از ۷ هزار معلم از طریق برگزاری ازمون استخدامی وارد آموزش و پرورش فارس می شوند.

محمد خلیل عسکری گفت: در این مرحله بیش از یک هزار و پانصدو چهل نفر به عنوان آموزگار بعد از طی مراحل گزینش، جذب اموزش و پرورش استان می شوند.

وی گفت: این افراد از بین بیش از سه هزار و هشتصد نفر که در مرحله اول آزمون استخدامی قبول شده اند انتخاب شده اند.

یاداور می شود: در این جلسه محمد رضا خداداد؛ مدیرکل منابع انسانی سازمان نهضت سواداموزی کشور و اقایان مجید زارعی، مجید احمدی و جواد ایزدی؛ معاونین اداره کل و رییس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش فارس حضور داشتند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول