اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مراودات اقتصادی استان‌های یزد و کرمان افزایش می‌یابد

استاندار یزد با بیان این‌که استان‌های یزد و کرمان در حوزه معادن و را‌ه‌اندازی صنایع جانبی در سطح کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، گفت: مراودات فرهنگی و اقتصادی استانهای یزد و کرمان افزایش می‌یابد.

مراودات اقتصادی استان‌های یزد و کرمان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استان، مهران فاطمی با نماینده کوهبنان و زرند استان کرمان دیدار و اظهار کرد: مراودات فرهنگی و اقتصادی بین یزد و شهرستان‌های زرند و کوهبنان قدمتی به بلندای تاریخ دارد.

وی بر لزوم گسترش روابط میان یزد و کرمان تأکید کرد و افزود: استان‌های یزد و کرمان در حوزه معادن و راه اندازی صنایع جانبی در سطح کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند که در این راستا شهرستان‌های زرند و کوهبنان نقش آفرین هستند.

استاندار یزد گفت: در حوز‌های اقتصادی، عمرانی و زیرساختی جاده‌های سیروس آباد و زرند به بافق در حال احداث است که امید می‌رود جاده کوهبنان به سرویس آباد و بافق در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

فاطمی تصریح کرد: آمادگی هرگونه همکاری با شهرستان کوهبنان را داریم، زیرا تلاش ما ایجاد وحدت و همدلی بیشتر برای توسعه و پیشرفت منطقه است.

عفت شریعتی، نماینده کوهبنان اظهار کرد: طرح انتقال آب خلیج فارس به شهرستان‌های زرند و کوهبنان از مسیر کرمان و اتصال به شهرستان بافق اجرایی می‌شود.

وی بر لزوم بهسازی راه‌های ارتباطی زرند و کوهبندان برای سهولت رفت و آمد به استان یزد تأکید و خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته باند اول جاده زرند، سیریز، بافق احداث شد و جاده کوهبنان، خرمدشت، سبزدشت و بافق از مسیر سیروس آباد در حال احداث است که این مهم در رونق شهرستان‌های مذکور، کوتاه شدن مسیر، صرف جویی در وقت و هزینه موثر است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول