اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تبعه بیگانه، همسر خود را کشت و روانه زندان شد

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: تبعه بیگانه که همسر 28 ساله خود را به قتل رسانده بود، با هوشیاری ماموران دستگیر و روانه زندان شد.

تبعه بیگانه، همسر خود را کشت و روانه زندان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ اسماعیل زراعتیان با اعلام این خبر بیان داشت: روز گذشته شانزدهم تیرماه در پی وقوع یک فقره قتل در روستای " فامور " شهرستان کازرون، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی پاسگاه  فامور سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: ماموران موفق شدند در همان لحظات اولیه قاتل که همسر خود را خفه کرده بود و قصد فرار داشت را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه قاتل 36 ساله که اتباع بیگانه بود در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کرد، گفت: متهم بر ای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضا ئ ی و از آن طریق روانه زندان شد.

یک کشته و 8 مجروح حاصل برخورد وانت پیکان با نیسان

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد وانت پیکان با یک نیسان در محور مواصلاتی فیروزآباد -میمند، یک نفر کشته و 8 نفر مجروح شدند .

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: ماموران پلیس راه شمال با دریافت خبری از وقوع یک تصادف در محور مواصلاتی "فیروزآباد -میمند " مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه وانت پیکان با 8 سرنشین با نیسان به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان فوت و 8 نفر دیگر سرنشینان خودروها مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناس علت این تصادف را بی توجهی به جلو از جانب راننده وانت نیسان اعلام کردند.

کلاهبرداری در پوشش دعانویسی و رمالی در داراب

فرمانده انتظامی داراب از شناسایی شخصی که با ترفند دعانویسی و رمالی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبر داد .

سرهنگ علیرضا نوشاد در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر این که فرزندش به منظور قبول شدن در رشته پزشکی کنکور با شخصی رمال و دعانویسی در فضای مجازی آشنا شده است و مبلغ 2 میلیارد ریال برای وی واریز کرده است که پس از چند روز به موضوع شک کرده و متوجه کلاهبرداری شده است ، پس پرونده ‌ ای در این خصوص تشکیل و موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مامورین با هماهنگی مرجع قضائی در اقدامات اولیه شخص رمال را در استان بوشهر شناسایی و مبلغ کلاهبرداری شده را به شاکی عودت دادند ، افزود: پرونده برای اقدامات قضائ ی و دستگیری متهم به استان بوشهر ارسال شد.

فرمانده انتظامی داراب به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد نابجا به افراد ناشناس در شبکه‌های اجتماعی با دادن وعده‌های پوچ و افشاء اطلاعات بانکی و خانوادگی خودداری نموده و برای حل مشکلات خود به مشاوران و متخصصان مجرب مراجعه کنند.

پایان پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول