اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فتح قله آرارات ترکیه توسط دوچرخه‌سوار نیشابوری

دوچرخه سوار نیشابوری گفت: صعود به قله آرارات ترکیه اولین صعود برون‌مرزی‌ام بود که با موفقیت انجام شد‍.

فتح قله آرارات ترکیه توسط دوچرخه‌سوار نیشابوری

امید نجفی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: صعود به قله ۵۱۳۷ متری آرارات ترکیه اولین صعود برون‌مرزی‌ام بود به دلیل وجود یخچال و برف در مسیر ۳۳ ساعت زمان برد.

دوچرخه‌سوار نیشابوری گفت: سال گذشته رکورد صعود به قله دماوند را در یک روز زدم و توانستم صعود بر بام ایران را از آن خود کنم.

وی تصریح کرد: تمریناتم برای صعود به قله آرارات را سال گذشته آغاز کردم و در طول این مدت توانستم با دوچرخه به چندین قله مرتفع از جمله قله شاهوار بام استان سمنان، قله شاه‌جهان بام خراسان شمالی، قله گاوکشان بام استان گلستان، قله بینالود و شیرباد نیشابور به یک روزه صعود کنم.

نجفی با بیان اینکه پیمایش دور کامل جزیزه قشم به صورت سایکل توریست و پیمایش مسیر بندر عباس به چابهار به صورت سایکل توریست به مسافت ۷۸۰ کیلومتر از دیگر برنامه های من بوده است، تاکید کرد: من دومین نفر در ایران هستم که صعود به قله دماوند را انجام دادم اما دیگر ادامه نمی‌دهم و به صورت دائمی از ورزش خداحافظی می‌کنم.

دوچرخه سوار نیشابوری ابراز کرد: با شرایطی که پیش آمد از ورزش خداحافظی می‌کنم زیرا مسئولان پای کار نمی‌آیند‌. رئیس هیات دوچرخه‌سواری نیشابور حتی برای استقبال نیامد. با توجه به هزینه و زمانی که برای صعود به قله آرارات صرف کردم بی‌مهری مسئولان مرا از ادامه راه منصرف کرده است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول